Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 august 2010

Cum petrec vikingii?

Încerc să-mi găsesc un cuvant potrivit... Cred că mă opresc la ... SĂLBATIC!
Da, norvegienii petrec sălbatic.
Nefiind ieri într-o formă maximă și neavand mare chef de socializare, m-am închis frumușel în cameră, mi-am pus căștile pe urechi și a urmat o după masă maraton de SATC. În jur de ora 18:30 iau o pauza din film și aud gălăgie maare în fața camerei mele, mai precis pe pajiștea de care vorbeam acum vreo 2 zile. Dau un ochi discret printre draperii și observ, cuget și analizez. Vreo 100 vikingi cu berile în față, la povești. Trec peste asta, mă întorc la treburile mele și decid să nu cobor atat de ușor de pe norișorul meu.
19:40 Primesc o vizită neașteptată la ușa mea. Ghici cine? Nuu, nu e vorba de norvegianul ala cu care toți/toate așteptați să mă vedeți și de care-mi ziceți zilnic.. făt-frumos pentru care am venit eu la capătul lumii... nu, e Agata, prietena mea din Polonia. Decidem să ieșim și noi să petrecem în stil norvegian. Înainte de asta decid că nu vreau sa beau nimic. Nu de alta dar vreau să realizez ce se întamplă în jurul meu.
20:40 Ieșim în "civilizație". Ne întalnim cu internaționalii, ne întindem pe iarbă și stăm la povești. Între timp privim uimiți ce se petrece în jurul nostru.
Repet... toate evenimentele astea glorioase se petrec pe pajiștea din fața camerei mele.. mai cu seama.. pe la geamul meu.
21:00 Niciun norvegian nu e treaz! Încep jocurile... nu iau parte dar observ... ceva cu "Hai să ne dezbrăcăm și să bem dacă nu face nush care nush ce". Se face un grup vreo 3 băieți și o ceată de vreo 20 fete... rupți toți. Țipă, se manifestă zgomotos, dispar, după care apar dezbrăcați ... în chiloți mai cu seamă. Hainele sunt în jurul campusului puse în cerc... înșirate... și waaaauuu ce ne-am ras! La un moment dat ne racolează niște norvegieni cu niște hartii în mană. Ceva joc sa caștigi 50 puncte.. la ce bun? Nu înțeleg. Unul își dă jos chiloții de-i fotografiază toată lumea fundul, altul bea 3 beri una după alta... un fel de groapă/voleu de-al nostru, apoi se repeta faza cu dezbrăcatul și pusul hainelor în linie și apoi încercarea de a-și recupera ce-au avut pe ei etc.
Dacă stăm să analizăm nu-i cine știe ce. Dar... e!
Pe la 22:20 decidem să mergem la Kroa... unicul club de aici. Știți cum arăta Ringul din Gherla în urmă cu vreo 5 ani? Nuuu... un fel de discoteca de la Iclod de acum vreo 8 ani... (nu aberez).
Bun... noroc că n-am plătit intrare... 100 coroane... am scăpat. Intru la Kroa, mă verifică să vadă dacă am 18 ani. În Norv și dacă ai 30 ani și se vede pe tine trebuie să prezinți la intrare un document cu data nașterii ca să se convingă că nu e țeapă. Bun... despre Kroa. Drăguț așa, antic, ca un club de la munte, ca un club de pe o navă vikingă. Toată lumea e în extaz, se dansează nonstop, dansez și eu, mă simt bine. Totul e în regulă în afară de muzică. Dj-ul, dj-ița habar n-am ce era e ... n-am cuvinte. Începe o melodie, se termină, toată lumea se oprește din dansat pană se schimbă melodia din winamp, nu tu mix, nu tu melodii una după alta fără pauză, nu tu remixuri, nu tu nimic. Muzică brută, cu pauză si îmbranceli. Adunate așa una peste alta, atmosfera, cu oamenii și cu cheful meu de distracție mi-a plăcut.
La un moment dat, cand decid cu Agata că mai stăm vreo 10 minute și plecăm ghici ce.... Inna-Amazing! Fata asta-i buna dacă a ajuns și în Norv. Mie una nu-mi place melodia, dar asta nu înseamnă că n-am dansat.. la fel și cei din jurul meu.
Concluzie... Sunt impresionată de cat de deschiși sunt oamenii astia, în ce fel petrec, cum se manifestă și cat de draguti sunt.
A... era să omit.. pajiștea mea era plină de badoage și sticle goale de bere... gunoi peste tot... asta-i viata... în fond toți suntem niște gunoaie!!!

5 comentarii:

  1. Adriana Colceriu17 august 2010 la 15:31

    Tu esti impresionata de cat de deschisi si draguti erau oamenii aia. Eu sunt impresionata de cat de beti si dezbracati erau :))

    Deci nu numai la noi raman gunoaie dupa ce plecam de unde-am chefuit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca postez candva o poza sa vezi ce-a ramas dupa... si sa-i vezi si dezbracati.. si rupti din 20 bucati :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta am vrut sa spun si eu Adriana, nu numai noi lasam dezastru in urma noastra. Dar cel putin(asa cred eu) ca norvegienii strang cand revin la normal. Noi nici atunci.
    Chiar nu ma gandeam ca pentru o tara rece, distractia e fierbinte...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hot Hot Hot! Pai din pacate n-au strans el ci "femeia de servici"care e un barbat adevarat, la 190 cm, blond, un tata vikingilor... tanar si frumos :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai si barbatul de servici e pe masura petrecerilor.

    RăspundețiȘtergere