Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 aprilie 2011

Jocul minții

Să fac dragoste cu ploaia... să mă sărute numai vântul, să mă înec în ape învolburate, să zbor cu aripi de liliac, să cutremur pământul asemeni unui uriaș, să tulbur... stelele, lumea, universul. Am să te dezechilibrez, am să stârnesc potopul, furia apelor se va năpusti asupra sufletului tău, vei fi înghițit de flăcările eternului și nu vei învia ca o pasăre Phoenix. Cenușa ți-e sufletul gri, picurii îți sunt lacrimile, soarele ți-e lumina ochilor, luna - mintea ascuțită.

Gânduri de ploaie, gânduri de primăvară, gânduri nebalansate, gânduri... printre rânduri. Gândul că trăiesc prea intens mă obosește, că mă consum în propriul amor mă mulțumește. Cine sunt eu să mă judec? Cine sunt eu să-mi doresc infinitul? Cine sunt eu să-mi condamn superficialitatea? Sunt conștiința propriului eu aflat în decădere. De ce ne gândim la celălalt? Simone de Beauvoir susținea: "Omul nu se gândește niciodată decât gândindu-l pe Celălalt; el percepe lumea sub semnul dualității". Eu - Ceilalți? Când va fi Eu - Celălalt? M-am complicat. M-am încolăcit în jurul minții mele asemenea unui Boa desenat de Micul Prinț.

Când vom înceta să ne mai privim prin ochii Celorlați? De multe ori, oglinzile pot să fie înșelătoare. Să nu ne lăsăm duși de valul indiferenței și al superficialității... să privim dincolo de limite, dincolo de oglindă. Ochii-oglinda sufletului. Sufletul - oglinda ochilor?

Mintea îmi joacă feste, ploaia mă joacă pe degete. Ne jucăm prea mult. Crezi că ai să mă prinzi vreodată? Sunt șireată. Trișez și câștig. Iar când n-o fac am noroc. Prinde-mă dacă poți... Eu sunt mintea fugară, tu ești sufletul adiat de vânt.

18 comentarii:

  1. Am un inel magic. Îmi stă pe deget fără să cadă, pot să lovesc metalele și să le fac să cânte, pot să bag un deget și să se simtă mai rece decât s-ar simți dacă nu aș avea inel, pot să fiu mai creativ când îl văd plimbându-se pe degetele care scriu.
    Am niște degete magice. Mi se umflă când vreau, se dezumflă când vor, pot să le mișc pe cele de la mâna stângă altfel decât pe cele de la dreapta, pot să desenez cu ele, să le înmoi în oameni și să le scot curate, pot să relaxez și să tensionez cu ele, pot să ating un punct și să cutremur o linie curbă.
    Am niște mâini grozave. Pot să le unduiesc în toate direcțiile, să simt în palme când adie vântul, pot să ocrotesc cu ele, să apăs pe suflete, să apuc sâni, să mângâi iarba, pot să deșurubez idei proaste, să ridic scaune încărcate, să mătur prin cameră, pot să șterg plânsul cu ele.
    Am niște picioare extraordinare. Știu să fugă până nu se mai văd, știu să sară peste gropi, știu să meargă încet, să umble desculțe, să pedaleze, pot să ridice cearșafuri, să aibă cârcei, să scrie frumos, știu să pipăie pe sub masă, să transpire, să fie reci, să treacă pe roșu, să stea.
    Am un trup magic. Poate să alunece pe tobogane, să se strecoare prin(tre) oameni, să doarmă altundeva, să înoate kilometri, să plutească, să se scufunde, să tremure, să completeze, să fie invizibil, să nu poarte chiloți, să iasă în evidență, să trăiască singur în pădure.
    Am niște simțuri grozave. Pot să miros gâturi, să simt carnea, să văd aure, să aud ticăituri de ceas, să gust pulpe, să cuprind stările oamenilor, să te văd, să te miros, să te simt, să te aud, să te gust, să te cunosc.
    În rest, numai de bine:P

    RăspundețiȘtergere
  2. E totuşi ceva ce...nu ai...:)Evident...numai de bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vrut să mai spun și că am un penis. Și voiam să zic în felul următor: „Am un penis magic. E ca pula” Dar am zis să mă cenzurez, fiindcă sunt oameni serioși care citesc blogul și mi-a fost recomandat să mă cenzurez.
    În tot cazul, îmi place replica ta de anonim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Era vorba despre ceea ce nu ai, dar văd că ai mereu aceeaşi obsesie...că ai ceea ce spui tu...aşa o fi...fii sigur că nimeni nu pune la îndoială ceea ce tu ai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci îmi lipsește respectul față de oamenii care scriu cu diacritice. Și umilința cu care să întreb ce e acel ceva ce nu am. Dar vreau să mă vindec. Deci, cu respect: ce anume îmi lipsește?

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Gata, va rog! Știi tu bine ce-ți lipsește! Dacă e nevoie am să-ți scriu mâine în caietul tău de convorbiri cu Ruxandra! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vrei confirmări sau ce? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ruxandra, nu te băga. Aici e treabă de oameni mari:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau să știu ce îmi lipsește. Confirmări la ce?

    RăspundețiȘtergere
  10. yuhuuu.... câte se întâmplă în lipsa mea! Pace.. ca dau cu săgeata-n voi! :P

    RăspundețiȘtergere
  11. La ceea ce ştii...şi am să te trimit spre un scriitor...Dacă ne lipseşte ceva, atunci ne lipsesc cu siguranţă...:) Hai să ne mai jucăm puţin! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Dacă tot ne jucăm și tot ne lipsesc mai multe lucruri, uite o listă cu câteva:

    pasiunile
    jocurile
    IDENTITĂȚILE
    personalitățile
    înțelegerea
    simțurile
    curiozitatea
    intuiția
    plăcerea de a experimenta neplăcutul


    La tine care sunt?

    Trimiterea spre un scriitor trebuie făcută abia după ce am experimentat ceea ce spune autorul fără să îl citesc. Eu încă nu știu ce îmi lipsește.

    RăspundețiȘtergere
  13. Trebuie să admit că asta sună suficient de grav și serios încât să pară PROFUND :) Cred că sunt pregătit pentru acel scriitor acum :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Eh, și dacă tot ai pomenit de trimiteri spre autori și de „realități”, recomand și eu „Cealaltă realitate” a lui Carlos Castaneda. O să-ți umple această lipsă neobișnuită :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Fata draga, iti pun eu un potent adevarat! NEMESU" asta e dus cu pluta!Lasa tu pe Carlosu' lu peste! tu traiesti in Romania...sau ma insel?????!!!!
    Tie iti trebuie un barbat adevarat,,,nu pule-maturi gen NEMES!!!!.Asta care vine cu bla-bla sa va ameteasca!!! Doar nu crezi ca tu esti prima care ii scrie despre ....PENIS!!! Poti muri...cat sunteti de....nu mai spun ...
    Fetelor, sunteti cu mult deasupra ...nemesilor!@!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ruxandra... cred că e cazul să îți triezi comentariile :)) doamne sfinte... așa spurcăciune de om în postul paștelui

    RăspundețiȘtergere
  17. Mulţumesc pentru recomandare. Sper să fie aşa cum spui tu. Cât despre realităţi, e discutabil...într-adevar...

    RăspundețiȘtergere