Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 august 2010

Luni, 16 august, un nou inceput

09:00 Începem dimineața cu un mic dejun a la Norway... copios, grozav și gratis
10:00 O întalnire pentru a discuta anumite chestiuni organizatorice.
11:00 Merg după veselă. Studenți amabili și drăguți din anii trecuți și-au lăsat vasele la cămine pentru ca alții să poată beneficia de ele în viitor (și ca să nu fie nevoie să mai cumpărăm și noi am mers toți internaționalii și ne-am servit care cu ce a avut nevoie)
11:30 O iau pe drum spre casă ca să aduc vasele la cămin. Ratez fructele de la ora 12:00
13:00 Deschiderea oficială a anului universitar. Ceva discursuri neplictisitoare på norsk, o piesă scurtă de teatru jucată de niște studenți (haioasă) și ceva cantecele de la o formație din facultate (interesante, mi-au plăcut). N-am stat pană la sfarșit. În drum spre casă opresc la Remi ori Reme (nu știu exact cum se numește) și mă aprovizionez.
Urmează o dupămasă antrenantă de SATC în liniște și întuneric.
Vremea... 19 grade, cer innorat, propice pentru deprimare. Det er lett å bli deprimert!
Urmează... chef la Kroa (unicul birtuleț de pe aici). Se anunță o seară incendiară pentru norvegieni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu