Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Bărbații și... sexul slab!

Aș vrea să fiu bărbat... Stând eu așa și meditând într-o după masă anostă de ianuarie, am ajuns la concluzia că... mi-ar plăcea să fiu bărbat... și nu orice fel de bărbat ... un Bărbat Săgetător. Zodia asta e făcută pentru bărbați. E zodia aventurierului, a libertinului... un bărbat aventurier și libertin e foarte normal pentru societatea asta... dar pentru o femeie... nu dă bine.

Hai să ne gândim așa. Bărbații conduc lumea. Pentru bărbați nu există limite, interdicții, supuneri și manipulare. Ei sunt președinți, prim-miniștri, avocați de succes, afaceriști, scriitori, cântăreți, pictori, fotografi... până și bucătari. Referitor la artă... Ce are un bărbat mai bun decât o femeie? Are o viziune, o perspectivă unică prin care reușește să scoată în evidență sexul slab... sau frumos dacă vreți. După mine însă e slab. Ochiul bărbatului e setat pentru a vedea frumosul, pentru a-l scoate în evidență, pentru a-l admira și pentru a-l arăta și celorlalți. Câți pictori sunt pictorițe? Câți fotografi sunt femei? Câți avocați sunt avocate? Câți scriitori sunt scriitoare? Ei... nu neg că nu există... dar care au succes mai mare? Dali sau Frida Kahlo? Gabriel sau Aurora Liiceanu? Justin Timberlake sau Britney Spears?

Femeile sunt slabe, oricât de puternice ar vrea să pară. Sunt sensibile, influențabile, ambițioase, romantice dar și răzbunătoare. Unele sunt și orgolioase!

Bărbații sunt puternici, orgolioși, manipulatori, conservatori, permisivi și libertini. În cazul asta ... unde mai putem vorbi despre o egalitate între sexe?

Ne gândim la un exemplu. O femeie care întreține acte sexuale cu un bărbat se numește curvă. Dar... un bărbat care are mai multe relații... e considerat om normal... nu i se spune nici pe departe curv. În cel mai rău caz l-am cataloga drept Porc, Măgar sau Afemeiat! (am scris cu literă mare pentru că e o onoare pentru un bărbat să înșele ... CURVA se scrie cu majuscule... ca să evidențieze tirania femeii... faptul că a cutezat nesimțita să umble cu altul).

Mă consider prea slabă pentru societatea asta.. prea influențabilă, prea tolerantă, prea indiferentă și prea pozitivă. Nu mă consider un model pentru nimeni. Mă accept așa cum sunt. Rece, insensibilă și totuși romantică, ambițioasă dar în același timp delăsătoare, activă și foarte leneșă. Sunt construită dintr-un șir de paradoxuri... sunt o balanță într-un constant dezechilibru. Sunt instabilă și nestatornică. Privesc întotdeauna partea plină a paharului și mă consider a fi victima propriului meu succes. Reușesc tot ce-mi propun, dar nu m-a învățat nimeni cum să reușesc: "Succesul trebuie inventat". (Coco Chanel)

Mă accept așa cum sunt dar tânjesc după schimbări. Socializez, citesc, ascult, pricep și dezvolt. Și cu toate asta mi-aș dori să fiu bărbat. Aș avea mai mult farmec și viața mea ar fi mult mai "cosmetizată".

Care e idealul masculin? Dacă aș fi bărbat aș alege să fiu un Săgetător pilot, scriitor sau un turist!

23 de comentarii:

  1. Ce?dai din mana paharul cu vodka ta pentru o maneta stupida de avion ??!!

    Un barbat care merge la papusi se cheama Curvar


    Da totusi iti apreciez admiratia ta pentru barbatul sagetator...asta-i Ruxandra...FII BARBATA !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te-am detectat ca fiind "rece si insensibila".
    Da' na, tu te cunosti mai bine pe tine.
    PS: Ce e cu obsesia asta a ta pentru zodii :)) ?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Dudu... pentru un viitor stralucit dau cu vodka de pamant! :)) Era doar asa.. o admiratie pentru cei care sunt si pot! Sunt barbata! :)

    Maulica... hai la Megamind cu mine si-ti explic eu cum sta treaba cu raceala, Craiasa Zapezilor, Norvegia si obsesia pentru zodii! :))

    p.s. nu e o obsesie...e o realitate care ne inconjoara! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca zodia Gemeni cuprinde tot ce e de urmarit la un barbat!! si cu asta am spus tot!! :)..mai bine Gemeni decat Sagetator...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu contest capacitatile tale masculine... dar n-am cum sa ajung din Sagetator Gemeni.. e mai usor din femeie - barbata! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=70xW8amJVwA

    RăspundețiȘtergere
  7. Rux cred ca femeile au mereu mai mult de castigat sau cand pot totul de pierdut si tocmi asta este farmecul. Noi jucam totul pe ultima carte ei insa au mereu economi!

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce, dacă nu aş fi comod, mi-ar plăcea să fiu femeie.
    În primul rând, prin postarea asta îţi renegi propriul blog, care se cheamă într-un fel şi nu în altul. Dar trecem peste.
    Hai să ne gândim aşa. Bărbaţii conduc lumea. Lumea oamenilor, ca să nu credem altceva. Trecând peste faptul că o conduc de toată praştia, mai e problema cu condusul. Cu condusul e problema prostiei. Şi anume, se ştie că cine e şef şi nu are alţi şefi, îşi atinge limita inteligenţei şi se plafonează/prosteşte. Ochiul bărbaţilor poate veda frumosul, dar femeia îl simte cel mai bine. Degeaba mă holbez la ceva frumos dacă nu simt ce văd. Dedesubturile astea le scapă, de regulă, bărbaţilor.
    Femeile sunt slabe fiindcă sunt sensibile şi influenţabile? De când au devenit astea semne de slăbiciune? Eu ţi-am spus să mai ieşi afară. Nu de alta, dar mai observi şi tu unele lucruri. Chestii din ăstea minore gen: planeta pe care trăiesc oamenii conduşi de bărbaţi este o entitate sensibilă şi influenţabilă. Dacă nu eşti sensibil şi influenţabil, eşti cretin. Şi mort. Chiar şi în societatea bărbaţilor. De-asta ne merge prost. Fiindcă bărbaţii şi-au refulat sensibilitatea la ceea ce e în jur.
    Despre exemplul cu femeia curvă şi bărbatul necurvă, numai de rău. E un clişeu şi o idee preconcepută ca oricare alta. Dacă o femeie face sex cu o grămadă, nu e curvă. În schimb, dacă o curvă face sex cu mai mulţi, e curvă. La fel şi cu bărbaţii. Doar că în loc de curvar, merge mai bine pulărău (care pe lângă că e un cuvânt, poate fi şi descompus şi are acelaşi înţeles)
    De ce nu aş fi femeie? Fiindcă e mai uşor să fii bărbat. Nu mai bine. Mai uşor. Şanse mai mici să mă lovesc la ţâţe, nu ciclu, nu graviditate, nu cocalari care să se dea la mine. Dar în rest, încerc să văd lucrurile ca o femeie. Sensibil şi inflluenţabil. Natural.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vrut sa comentez mai mult, dar dupa ce am citit comment-ul lui Vlad, ma opresc deocamdata la a face public faptul ca mi-a placut mult ceea ce a scris si la postarea acestui link.

    http://www.ted.com/talks/view/id/1040

    RăspundețiȘtergere
  10. Vlad, am scris un comment foarte complex si argumentat, insa tehnica m-a complesit si l-am pierdut! Nu intentionez sa recurg la memoria mea de scurta durata pentru a scrie tot, insa fac un rezumat minuscul.

    Toate femeile isi doresc sa fie barbati, altfel n-ar adopta stilul si comportamentul masculin. (incepand cu vestimentatie si terminad cu stari de spirit/atitudini). Pe de-o parte si barbatii isi doresc uneori a fi femei. Ne gandim la travestiti, nu? Sau... barbatii vor atentie, vor sa fie bagati in seama.. lucru pe care o femeie il face cu o mai mare usurinta! :)

    Dorinta mea masculina are legatura cu horoscopul, dar e o stare doar de moment, asa ca nu acuza. Sunt FEMEIE cu cap de trandafiri, dar numele asta poarta eticheta unui celebru Pictor, barbat, care si-a denumit astfel tabloul.

    Asadar... horoscopic vorbind sunt un semn MASCULIN, MUTABIL si pozitiv... dar ce-ai putea intelege tu, taur feminin, stabil si pesimist? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. aa... si ca o completare... ceea ce scriu eu pe blog sunt stari, nu generalitati! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. nu am ce comenta la aşa comment slab şi neapreciat de ana fericire. poate dacă vrei să fii femeie, am să mă răzgândesc:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Vlad, iti recomand o carte! Barbatii la feminin, semnat LAURA ANDRESAN! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. prefer să mi-o povesteşti tu. Eu nu duc chestii prea complicate. Oricând poţi veni la o limonadă la bar. Vin şi în zilele libere şi o prepar. Şi îmi povesteşti filosofiile tale inspirate din filosofi:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Inainte sa spun mai multe, vreau sa ma asigur ca am inteles:

    nemeş cremeş spunea...
    nu am ce comenta la aşa comment slab şi neapreciat de ana fericire. poate dacă vrei să fii femeie, am să mă răzgândesc:)

    Vlad, asta era pentru mine?

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) nu, ana fericire. te menţiona doar. i se adresa ruxandrei. fii fericită în continuare:) P.S. Asta ţi se adresează ţie, Ana.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu cred ca o fata ca tine, Ruxandra si-ar dori un barbat sagetator! In primul rand pt. ca tu esti prea desteapta pt astfel de barbati (ai grija, nu arata ca esti desteapta! Fa si tu pe...prostutza, asa cum fac fetele...unele, ma rog...). Iar chestia cu gemenii...nu te baga acolo, te vor deceptiona (ca de altfel toate zodiile asa zise duble, pesti, gemeni, balanta). Iti recomand un LEU sau un BERBEC!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc mult de recomandare...cred intr-adevar ca un Leu sau un Berbec sunt solutia! ;)) Dar n-am sa-mi reneg zodia

    RăspundețiȘtergere
  19. Cum sa renegi cea mai TARE zodie!Vezi si tu cine se "plimba" cu arcul, numai unu si unu! Nu spuneam ca barbatii sagetatori sunt ...prosti, numai ca sagetatoarele sunt mai destepte decat ei si ii domina! Nu vrei unu care sa domine? Poate un scorpion...stiu si eu?!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ruxi, fii LEU!
    Mie oricum nu mi se potriveste zodia...nici pe departe:D
    Ti-o dau cadou...pentru o zi (sau o saptmana, doua...) nu mai mult:)) si tu mi-o dat pe-a ta, daca Norocul e asa prieten bun cu Sagetatorul...Exams.

    P.S Mai scrieeee!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nemeș E.M. Vlad-Mihai25 ianuarie 2011 la 22:03

    Uite, Oana nu a rămas without words. Și, pesemne după sfatul înțelept pe care ți-l dă, a stat 50 de zile în deșert și a căpătat înțelepciune. Și i-au revenit cuvintele. Care chestie e un paradox. Să stai atâta în deșert fără să vorbești și să îți revină cuvintele. Lumea asta e alcătuită numai din contrarii. Oricum, arta negociatului necesită 55 de zile în deșert, fiindcă imediat ce a zis că îți dă cadou zodia ei pentru o zi doar, ai scos încă 13 zile de la ea fără să trebuiască să zici nimic. Oana, pelerinaj în piața din Turcia! Acolo e viața. În deșert, nisip și sete...

    P.S. Mai scrieeee!

    RăspundețiȘtergere
  22. @BM ... merge si un Scorpionus... nu degeaba mi-am planuit ca anul asta sa imblanzesc scorpioni fara suflet! :P

    @ Oana... multumesc ca-mi imprumuti Leul.. Imi place sa ma cred un Aslan! :X Si... public destul de des in ultima vreme... ca tot nu ma ocup cu examene si alte chestii slabe!

    @ Vlad... iar intepi oamenii... si te mai miri de ce ma leg de Tauri! Uite cum nu stai locului si iti faci de lucru cu un Leu. Si sa nu uitam... Leii sunt regii junglei... sa nu le calcam stramb ca nu ne face bine! Si in plus... Aslan e regele intelepciunii! NU fi rau!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Hmmm...Beyonce de Gherla(if i were a boy). Promoveaza miscarea feminista! Cu siguranta peste cativa zeci de ani si barbatul va fi numit curva daca va avea mai multe relatii :))

    RăspundețiȘtergere