Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 decembrie 2010

Crăiasa Zăpezii

De-a lungul vieții, am întâlnit mulți oameni (ceea ce e foarte normal, zic eu). Acești mulți oameni au avut prilejul de a-și da cu presupusul asupra felului meu de a fi, a personalității mele și nu în ultimul rând a modului de a mă comporta cu ei.

Mi s-a spus așa... "Măi Ruxandra, ești mică și rea... ești insensibilă, ești o răcitură, o acritură, o individualistă, o egoistă, o adevărată Crăiasă a Zăpezii"!
Ei bine, nu m-au deranjat părerile astea multiple... înseamnă că așa e... mi le-am asumat!
"Ruxi, ți-ai bătut joc de mine, de sentimentele mele, de cuvintele mele, de câte și mai câte... ai să regreți"!!

Și iată că a venit ziua regretului!!! Ziua cea mare....

Stau frumos în pat și dârdâi de frig! S-a asuprit un nor negru asupra vieții mele! În ce constă starea asta malefico-distrugătoare a mea? Ger și frig!

Prin Norvegia a venit frigul... ceea ce nu e un paradox... Monitorul meu arată - 11 grade, însă am impresia că e blocat și nu permite la mai puțin. Prietenii spun (cei care au termometre adevărate... eu nu mi-am scos pisoiul afară) că sunt -20 grade! Cumplit... ce să zic! În cameră... frig și aici... am pus eu caloriferul pe 28 grade, însă nu cred că am mai mult de 20.... Ce e enervat e că... din când în când simt câte o dogoare de aer rece... și nu știu de unde! Marea tragedie e că încerc să mă încălzesc de ceva timp... și la propriu și la figurat! Să nu mai fiu aia insensibilă, dar nici să nu-mi mai fie frig, însă nu am niciun rezultat.

Probabil de la starea interioară și inima de gheață s-a extins și la picioare... care sunt reci gheață... mă simt o adevărată reptilă! Am încercat "sari ca o capră prin cameră să-ți pui sângele în mișcare", masaj cu cremă, masaj cu spirt... am încercat până și abdomene... poate, poate pun sângele în mișcare... dar nimic... inutil și în zadar! În timp ce îmi masam tălpile într-un mod erotic (cu spirt și cu ulei de mosk) am avut o previziune a morții mele. Brusc m-a luat amețeala și mi s-a făcut rău... O stare ca atunci când auzi o izbitură puternică în fața casei, ieși la geam și vezi o mașină ruptă în două din care iese un macho man cu capul plin de sânge, glorios ca Tom Cruise în Misiune Imposibilă sau JB adică JAMES BOND (că tot aveați câțiva dileme ce-i cu JB-ul ala pe facebook). Faza asta tocmai narată s-a petrecut acum vreo 2 3 ani în faza casei - 13 ianuarie...rețin data pentru că m-a marcat! Ei bine... aceeași senzație de rău când mi-am văzut picioarele palide, albe, pielea translucidă - asemeni unui mort!
Nici Buddha din Suburbie a lui Kureishi nu mă ajută să mă încălzesc... nici măcar un schwa la fonetică, un jeg elsker deg... sau te iuBECKS... și nici măcar Vodka aia mult visată de 20 ani (pe care am inaugurat-o în prealabil sâmbătă)!

Rece, de neînduplecat, o Crăiasă a zăpezilor până în pânzele albe! Știu că pentru Crăiasa Zăpezii e un mediu ideal frigul... și pentru mine e... În fond... nu e chiar așa de rău! Îmi priește frigul - asta ca să nu creadă cineva că mă lamentez la ora 2 noaptea! Deloc... îmi constatam doar starea de scurtă depresie dinainte de examene! :)

11 comentarii:

  1. Sper ca asta-i doar "stare de scurta depresie dinainte de examene"...
    Se poate sa fie o trasatura de-a Sagetatorilor asta cu "racitura, acritura..." etc

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper si eu... + de asta deja mi-e dor de casa si vreau sa ajung acasa... dar mai mult, vreau sa se termine examenele! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Prostul școlii spunea că2 decembrie 2010 la 20:16

    Personal, aș zice că ce ai scris acum e de departe cea mai bună postare a ta pe blogul acesta și că începi cât de cât să vorbești despre lucruri care contează și nu despre cum nu ți-a dat bere la magazin.:) sunt convins că nu ai să te superi că am zis așa și că am redus toate celelalte postări ale tale la așa ceva. Ți-am spus, beat fiind, ce cred despre tine. Așa că totul e bine. Spor! (Apropo, cred că Oana a murit de încântare, că nu mai zice nimic) (eh, păcat)

    RăspundețiȘtergere
  4. Prostul școlii adaugă că2 decembrie 2010 la 20:21

    Corectez, era vorba de vodcă, nu de bere:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa... raman recunoscatoare pentru aprecieri... si pentru corectura! Ce-i drept ca a trebuit sa-mi prezint id-ul ca sa pot cumpara bere ca nu m-a crezut vanzatoarea ca am 18..:P

    RăspundețiȘtergere
  6. deci ruxy io nu ti-am zis niciodata ca esti rea :P..... inca:P da oricum abia asteptam sa vii acasa sa te mai incalzim noi sa nu fii asa rece

    RăspundețiȘtergere
  7. Bubu, nu minti! Mi-ai zis ca-s rea cand n-am vb cu tine 20 min ca mi-ai zis ca arat ca Motanu Incaltat! :))) Nu-mi amintesc eu multe ca mi-e inghetat pana si creirul, dar "jicnitura"asta cu Motanu Incaltat n-am cum s-o uit! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. =)))) ups acuma mi-am amintit scuze :* stii ca eu glumeam atunci. abia astept sa te vad mi dor de tine :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ruxi, cand vii acasa te asteptam la aeroport ca pe vedete :))

    RăspundețiȘtergere