Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 august 2010

Forest Trip

După 4 ore de limbă norvegiană (un curs foarte interesant, drăguț, antrenant și activ), după un curs de literatură norvegiană ratat (era la alta ore decât știam noi; curs la care suntem doar 2 studente... asta din cauză că se anunță a fi extrem de dificil), am plecat într-o excursie în pădure, de-a lungul râului ce trece prin Bø.
Excursia a durat aproximativ 4 ore, am făcut în jur de 10 km și a fost organizată special pentru internaționali. Fiecare și-a luat în ghiozdan ceva de băut, de mâncare s-au ocupat organizatorii. După vreo 3 km de mers, am făcut un popas într-un luminiș, unde un dorm drăguț (al cărui nume l-am uitat) ne-a dat o reprezentație de muzică tradițională norvegiană din zona Telemark.
Popasul a durat aprox 45 minute, după care ne-am continuat itinerariul prin pădure. De-a lungul drumului am mâncat zmeură… o zmeură cu gust deosebit, evident, norvegian. În drumul spre întoarcere am trecut pe lângă 2 cascade (ceva de vreo 5 ori mai mari decât cunoscuta cascadă din Gherla) și toată lumea s-a fotografiat. Foarte drăguț.

Am avut deosebita plăcere de a sta în compania preotului din Bø. Eu și religia... Am avut o discuție foarte interesantă, mi-am pus în valoare toate cunoștințele mele despre religie, ortodoxism și a ieșit o discuție culturala de vreo 50 minute... Mi-a plăcut. M-a apreciat popa. Mi-a crescut stima de mine :P

A trebuit să-mi prelungesc drumul spre casă cu vreo 3 km pentru… aveam nevoie de provizii pentru week-end (asta fiindcă știam că de vineri până luni n-o să mai ies din casă). În Norvegia, sâmbăta magazinele au program scurt, iar duminica sunt închise.

Așadar în jurul orei 18:20 am ajuns acasă. Urmează un week-end prelungit. Joi seara mă inițiez în tainele spălatului de haine, mă delectez cu vreo 2 episoade din SATC și nu uit să-mi țin prietenii la curent cu noile mele activități.

2 comentarii:

  1. heiiiii
    zmeuraaa norvegiana:X
    I love raspberry !!! sa stii ca dintre toate fructele, alea-mi plac ff mult! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. daca mergi la Viena, zi-le alora ca tu vrei in padure, nu vrei in civilazie.. :))) si te duc ei la zmeurici :)))

    RăspundețiȘtergere