Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 februarie 2011

It's my life!

Sunt de aproape două luni în vacanță. M-am întors din Norvegia pe data de 17 decembrie și de atunci sunt într-o continuă stare de repaos. Mi-am savurat cu plăcere vacanța de iarnă, după care m-am întors la Cluj. Aici mă lupt de vreo 4 săptămâni să termin de predat toate actele cu Erasmus, dar e mai multă umblătură decât aș fi crezut. Așa că am intrat în grevă, aștept să-mi ajungă toate documentele din Norvegia și între timp mă relaxez.

Am urmărit cu stupoare cum toți prietenii mei au trecut printr-o sesiune grea, i-am încurajat, zâmbind în sinea mea că eu nu am niciun examen. Am ascultat cât de greu e la Litere, câte mii de pagini sunt de tocit la Drept, câte scheme și scamatorii au de creat Politehniștii, cât de eNERVați sunt Mediciniștii ș.a.m.d. Am rămas oarecum indiferentă, urându-le tuturor succes și așteptând cu nerăbdare să termine sesiunea ca să ne revedem și noi în cadre mai puțin formale! Am rezistat glorios unei perioade grele pentru ceilalți, ușoare pentru mine.

Nu sunt o persoană foarte răbdătoare. Mă pierd repede cu firea, îmi găsesc greu locul și caut mereu ceva nou. Bine, asta doar câteodată. Aștept cu nerăbdare să merg la facultate. De două luni tânjesc să am și eu un program, să nu mai vegetez acut zilnic.

Cum e programul unei aventuriere leneșe? Se trezește târziu de tot, gătește un prânz sănătos, se instalează pe net vreun ceas după care urmează somnul de după masă. La trezire se urmăresc știrile sau se poartă o convorbire intensă cu vreun amic și... la oarecare invitații se iese în oraș. Se bea mult ceai, se consumă energie, se poartă convorbiri interminabile și se întoarce din nou la somn. E minunată rețeta asta, nu? Aaa... se mai răsfoiesc niște pagini din ceva carte la modă, se urmăresc mondenitățile sau emisiuni de design interior și... ce frumoasă e viața!

Sinea mea, Iukandia, e revoltată pe Ruxandra. Îi reproșează mereu că e prea leneșă și delăsătoare, că nu e activă așa cum obișnuia să fie, că face doar step și saună cu plăcere și... uneori petrece prea mult timp în casă. Ruxandra are mereu replică ... chiar și atunci când e împunsă de Sine... și-și răspunde: "Am nevoie de o pauză, sunt un om surmenat. Vreau să dorm, să uit de mine, să mă pierd în visare... dar mi-e dor să trăiesc".

Și când te gândești că sunt un om construit din atâtea paradoxuri... sunt echilibrată dar foarte nebalansată... și să nu mai vorbim de influențare. Sunt ca vântul. Azi e da... mâine nici nu te mai cunosc... sau nu mă mai recunoști. De unde atâta instabilitate? Tind să cred că vremea mă afectează intens.

Ieri, 8 februarie a fost o zi minunată. Am petrecut toată ziua afară de dragul soarelui și a căldurii. A fost o zi minunată, terminată cu un apus perfect... Să vină oare primăvara? Nicio nădejde. Nu-mi doresc primăvara. Mă deprimă, mă face să sufăr, să-mi doresc să sufăr în tăcere, să mă închid în mine. Deși ... primăvara începe cu tine...cred că totul depinde de mine, de voința mea!

Timpul curge, mă scurg și eu... aștept, controlez din tăcere, mă ascund, și vreau să trăiesc! Asta e viata mea... și eu știu că am să trăiesc pentru totdeauna!

18 comentarii:

  1. Bon Jovi, ai nevoie de o ocupație! Lenea și comoditatea îți mâncă din cur. Și o să ajungi să nu mai ai buci pe care să stai. Așa că bucură-te mai mult de chestiile din jur și mișcă-te mai des. În rest, numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Ce m-aș face fără sfaturile tale nemeșiene? Incredibil... cred că m-ar mânca viermii până la ultima bucățică... m-ar savura într-un mod de-a dreptul barbar.

    De mișcat, merci mult... stau mai bine la capitolul asta decât tine. Și de bucurat... mă bucur de ce pot si eu!

    Numa bine și ție! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. anatomist amator, de la brâu în jos9 februarie 2011 la 11:10

    “cum e să faci dragoste?
    cum e să fii liber?
    cum e să fii uitat de părinți în piață?
    cum e să ai o soră? cum e să-ți pierzi un dinte?
    cum e să te bați?
    cum e să faci dragoste cu mine?
    -și moșu răspunde: e bine”

    RăspundețiȘtergere
  4. Ziceai postarea trecută ceva în genul "GATA,n-o să mai comentez pe blogul tău"! Ce schimbător ești... ai avut de la cine învăța! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. am zis doar „gata”. Nu am specificat pe blog de ce „gata” vorbesc. Iar ce vorbim în particular, ar trebui să fie în particular. Așa că e 1-0 pentru mine. Trebuie să vii cu argumente mai serioase de-atât. Gingășie ce ești!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine... fie, accept înfruntarea! :) Acum îmi construiesc pledoaria și când am toate detaliile te convoc în instanță.

    Regulile jocului sunt făcute de mine, pentru mine, pentru a-mi garanta un câștig 100%! Ia-ți adio de la "1-0 pentru mine" că tu vei primi un restauraNT cât tine de mare! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acolo să îți bagi restaurantul și speranța că mă vei putea învinge la jocul tău. :* îmi place de tine

    RăspundețiȘtergere
  8. Cert e că așa speri să fie. Noroc că ai învățat să accepți înfrângerile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am impresia că nu știi cât de murdar joacă un taur. Dar păcat... de obicei toreadorul câștigă...

    Rețeta: se amețește bine taurul, se vrăjește, se face după bunul lui plac (defapt el doar crede că e așa), se periază, se caută punctul slab și la final, cu tot zâmbetul pe buze din partea toreadorului... ia un șut în fund (asta e că ești fascinat de fund) sau un restauraNT de pleacă spășit, cu coada între picioare, rănit în orgoliu, gata să se răzbune pe un Săgetător care-și sărbătorește gloria... și de care nu va mai auzi curând!

    Poate mă înfrângi așa... parțial...o luptă două. Mă rănesc ba la un genunchi, ba la un umăr... dar.. la marea bătălie... sfârșești rău. Îmi pare rău să te anunț! :)

    p.s. antrenează-te!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aș vrea să văd cum amețești un taur. Trebuie să fie o priveliște spectaculoasă.

    Oricum, umărul se va infecta și o să îți intre în sânge ideea că poți manipula.

    Dar nu poți infecta virusul, la rândul tău.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ei, lasa ca vezi tu ca se poate. Ai sa suferi si nu ai sa stii de ce!

    RăspundețiȘtergere
  12. fiindcă sunt un getleman, nu mai dau replică, și te las să ai ultimul cuvânt. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. =)))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. LASA , DRAGA, ESTI DE DOUA LUNI IN VACANTA!ASTEPTAM ALTCEVA!!!
    ZI-NE CEVA INTERESANT!!!!

    RăspundețiȘtergere