Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 august 2010

18 și ghinion

Nu e 13 ci 18 zi cu ghinion pentru mine.
Ieri a fost ultima mea zi de vacanta, am profitat din plin de ea stand pe mess cu nemiluita, întorcand de pe o parte pe alta probleme existențialiste gen: ai mancat? ce? cum e vremea? plouă? ce-ai face dacă...
Nesemnificativ pentru voi, important însă pentru sufletul meu, am terminat sezonul 3 din SATC. Decid pe la 00:20 că ar fi vremea să merg la somn, asta după ce ațipesc vreo 2 minute în timpul unei conversații pe gadugadu (asta-i un fel de mess de-al nostru în Polonia). Mă trezesc speriată că cineva urla pe coridor (cine.. niște studenți fericiți, întorși de la chef). Aa.. de precizat.. e grozav în căminele de aici că inhabitanții sunt mixti (masculi și femele în același loc, timp și spațiu). Nu e nicio restricție gen, după 23:00 nu-i voie picior de mascul în camerele fetelor și invers. Gata cu milităria din Hașdeu.
06:20 sună ceasul, il aman o ora. Cu greu mă trezesc și plec la facultate. Primul curs de limbă engleză, primul test. 200 grile (100 vocabular, 100 gramatică) + compunere. Am 2 profi.. unu mai trecut, haios, burtos și amabil, altul tanăr, frumos, înalt și blond, dar mai plin de sine... evident conștient farmecul lui.
10:30 Curs de literatură norvegiană... Grozav... dacă aș și pricepe puțin mai mult aș fi de-a dreptul mulțumită. Mi-a plăcut... am de citit o tonă de cărți, dar sincer abia aștept!
12:30 Vizită la poliție. N-am furat, n-am violat, n-am abuzat... doar o simplă vizită că așa-i legea!

Concluzie care se leagă cu titlul... 18 și ghinion.
1. e miercuri deci e zi cu ghinion (dacă aș fi rege, în țara mea n-ar exista ziua de miercuri)
2. e 18 (toate relele mi se întampla în 18... majoritatea adică)
3. am dat test la engleză (aș fi preferat să nu-mi fi stricat ziua de dimineață bună)
4. de azi e cazul să m-apuc de învățat
Așadar... nu-i 18, miercuri, zi cu ghinion?

3 comentarii:

  1. cu ce scop ai plecat acolo?
    da, intradevar este(cel putin) miercurea asta o zi cu ghinion. nu mult, da' e prezent ghinionul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Adriana Colceriu18 august 2010 la 23:29

    eu stiu ca ziua de marti are o gramada de ceasuri rele, miercurea n-are nimic :))teoretic

    RăspundețiȘtergere
  3. n-are... dar pe mine ma cam afecteaza la afect :))) urasc ziua de miercuri :D

    RăspundețiȘtergere