Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 iunie 2011

S-au uscat trandafirii

Pentru mine vara = lene, neorganizare a timpului, delăsare cruntă, derută, prăjire şi mult somn. Statistic vorbind, n-are niciun rost anotimpul ăsta.

Întâi de toate îmi scade capacitatea de concentrare şi sunt mai mereu ameţită de cap, indecisă (ştiu, ştiu că nu ştiu lua decizii, dar acum e şi mai grav), adormită, fără trandafiri în cap. Îmi petrec majoritatea timpului lamentându-mă şi încercând să-mi găsesc activităţi. Sunt dezorganizată, pasivă, inactivă în vreun fel, flegmatică şi irascibilă. Dacă e prea cald, e prea cald şi mă lipesc ca o caramea. Dacă e prea frig am halucinaţii cum că ar fi toamnă şi mă tot umflu şi dezumflu în pene. Dacă plouă, mă linişteşte şi-mi mai place că văd o tonă de curcubeie.

Am o frazare proastă, de compunere de clasa a 5a. Nu trec prin stări, aşadar nu pot scrie. Nu pot gândi mai mult decât se întâmplă în jurul meul. Iar în jurul meu e haos - dar nu e acel haos înălţător şi dătător de stări intense, ci un haos superficial, un haos monoton şi-al naibii de bizar.

Mă exprim greoi şi în scris şi la vorbit, iar în plus de asta simt cum mă deculturalizez pe zi ce trece pentru că nu pot citi nimic. Am ajuns în stadiul în care nici ce scriu eu nu am răbdare să citesc. Nici ce-mi scrie cineva când vorbesc pe-un mess... iar de ştiri, horoscop sau vreme, nicio şansă. Am noroc că la vreme arată doar 2 cifre: un 1 şi un 4/8 adică variază temperatura între 14-18 grade.

Relaţiile mele interumane sunt aşa şi aşa, asta datorită comunicării mele aproape lipsă. Fizic nu-s deloc în formă maximă. Mă opintesc de 3 zile să merg cu bicicleta în Mihai Viteazu să-mi cumpăr cireşe, dar comoditatea are un cuvânt mai greu decât pofta. Am renunţat să mă mai lupt cu mine, cu sinea mea şi cu eul meu. Mi s-au uscat trandafirii din cap de neglijenţă, deşi am primit un tricou cu o femeie cu cap de trandafiri pe el - ca să mă motiveze să scriu. Uite, Ioana, acum stau cu el şi eu tot seacă sunt.

p.s. Dacă ştiţi cumva vreun tratament pentru trandafirii uscaţi, vă rog să mă contactaţi. Am să încerc să nu fiu egoistă, să vă ascult şi astfel să comunicăm. Mii de mulţumiri.

Trandafirii îşi vor reveni cu siguranţă din Septembrie încolo, dar nu vreau să putrezească pe timp de vară! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu