Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 martie 2011

Te-am pierdut!

Îmi lipsește ceva. Liniștea? Pacea interioara? O plimbare singură în ploaie? Toamna...

Mă macină lipsa ta, mă doare, mă apasă adânc. Nu pot să vorbesc cu nimeni. Nu vreau să vorbesc. Prea multă monotonie, prea multă gălăgie... mormane de mizerii. Nu fac nimic. Nu vreau să fac. Nu pot. Prea multe conversații fără rost. Plictis involuntar de aceeași oameni. Zgomotul mă ucide, ritmurile muzicii îmi creează palpitații, ploaia face loc unei primăveri însorite, și unui vânt slab de martie. Îmi doresc ceva ce încă nu știu. Trăiesc superficial, mă pierd involuntar, visez la interzis, caut imposibilul. Nu mă provoci intelectual, nu-mi dai atenție, mă sufoci cu banalități... mă zdruncină atitudinea ta.

De ce să cauți repetarea, asemănarea și nu o nouă experiență? Cauți o imagine în mine, un prototip al tău, o statură, un personaj. Orgoliul mi-e viciu și virtute... mă eviți și în același timp mă domini. Nu mă asculți și nu mă poți înțelege. Fugi de mine... defapt ai făcut-o. M-ai părăsit. Aveam nevoie de tine... Tu erai cel care-mi spunea ce sa fac.. te ascultam, mă mângâiai, îmi șopteai sfios la ureche că sunt frumoasă, îmi spuneai să fiu sigură pe mine, să înving... nu mi-ai spus însă cât de tristă poate fi victoria. M-ai lăsat să-l cuceresc, m-ai susținut deși știam că ești gelos... te-am ascultat și am picat în prăpastie. M-ai lăsat la greu... sunt singură și pustiită. Te iubesc... nu ți-am spus-o niciodată. Mă uit în ochii tăi și mă văd pe mine. Mă uit în oglinda sufletului meu prin ochii tăi. Căprui. Mari. Rotunzi. Profunzi. Privire pierdută. Te-am pierdut, suflet hoinar!

15 comentarii:

  1. I see you're in a really bad mood. As everything in this f ...ing world, this mood will go away also as if nothing had happened.
    If you need "tutoring", just tell me. Have a peaceful night.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohh God.. I really am. I might need tutoring... but I guess I need to rest in peace for a cuple of days! I try to be optimistic... hope for the best. Thanks for making me smile! :) Good night

    RăspundețiȘtergere
  3. Viermele meu filosof


    Am citit un articol șmecher și potrivit pentru starea ta și cred că dacă ți se întâmplă starea asta, care e conformă cu articolul, atunci ești pe drumul cel grozav. Nu îți dau link către articol, fiindcă dacă ți se întâmplă chestii, nu mai ai nevoie de teoria lor. Dar mă bucur că ai starea asta. Și mă bucur că o am și eu. Și că e înspre bine.

    Mă bucur că sunt la facultate cu tine.

    De ce „Te iubesc... nu ți-am spus-o niciodată”?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ca misterul sa fie mai mare. E greu să realizezi despre cine este vorba, deși e atât de evident. Acum, recitind ce-am scris, mă gândesc că aș fi putut omite asta. Citește-o fără te iubesc. Că poate nici nu e așa. În fond... de unde știu eu ce-i aia iubire?

    RăspundețiȘtergere
  5. deci am o teorie. sau mai multe. dar zic că am doar una ca să nu par prea deștept.

    1. e vorba de sufletul tău hoinar.

    probleme la 1: de ce are atâtea date fizice? e ca și cum ar avea o față, ceea ce nu e exclus, dar parcă prea hotărât te referi la semnalmentele lui.

    2...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pari, știi bine ca ești. Te-a palit modestia. Sau probabil e doar o stare de-a ta similara cu a mea de acum vreo câteva ore. Am noroc că sunt extrem de influențabilă. Ajută și la ceva instabilitatea asta.

    "Reciprocitatea înseamnă echilibru; echilibrul este non-uman." (Incestuoasa)

    Sufletul meu hoinar are o față... reflectată în cineva. Nu-s deloc hotărâtă... sunt extrem de confuză. Hai și cu teoria 2!

    RăspundețiȘtergere
  7. Teoria numărul 2... Tu când erai mică
    Teoria numărul 3... Ceva tip dubios
    Teoria numărul 4... Ceva tip ok
    Teoria numărul 5... Timpul și liniștea din oricare ochi căprui

    Am starea ta de acum câteva ore. La care ai să revii. Dar care e o stare bună. Sunt de acord cu non umanitatea echilibrului. Dar asta nu înseamnă că nu ne e accesibil. Doar că atins, ne transformăm în altceva

    RăspundețiȘtergere
  8. In Balanțe. Ceea ce nu-i indicat.

    Îmi plac teoriile. Încă nu m-am hotărât care-i cea corecta. Dacă nici eu nu știu cu adevărat... poate aflăm în curând.. când voi reveni la starea asta. La care am să revin. Și am s-o părăsesc la loc, așa cum m-ai părăsit și tu și sufletul hain și mulți alții. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. O fi din cauza cititului...Nu mai citi atata...Muzeul negru si alte parascovenii... :)Sau inca nici nu ai inceput...:):)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt inca Incestuoasa... Urmează să m-apuc de Muzeu... deși n-am tragere de inimă... Să vezi tu după muzeu articol greu .. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. m-am enervat cu oamenii și nu mai pot să mă gândesc la o poezie. dar promit să îți scriu una cu cel puțin 3 strofe și cel puțin o referire la organe genitale. dar am să mă refer la ele ca fiind puțe, pentru că sunt o grămadă de rime pe care le poți face cu puță. să nu crezi că nu mă țin de promisiuni, că mă țin.

    RăspundețiȘtergere
  12. In cazul asta as prefera sa nu te tii de cuvant... sau cel putin sa-mi scrii doar mie... ce zici, drag de tine? ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu inteleg de ce trebuie sa-ti expui nemultumirile, frustarile, sperantele etc...in sfarsit, viata ta pe blog? Sa-si dea toti cu parerea si sa te judece? Daca ai cuiva ceva de spus...spune-i, pe mess, scrisoare, telefonic!
    Daca vrei o autobiografie, scrie-o!
    Cu blogul asta nu faci decat sa "inspaimanti" pe unii care chiar te iubesc cu adevarat si care nu le 'dai" voie sa ti-o spuna! Nu da tot din "casa"! Maturizeaza-te! Ar fi cazul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca ai nevoie de o documentare in aceea ce priveste termenul de blog. Si in plus, nu stii cat e fictiune si cat e realitate. Asta e ... hai sa comentam de dragul stiu eu cui, in mod anonim, ca sa ne bagam in seama. Poate e nevoie sa ma maturizez, nu zic nu, insa exista mii de modalitati ca sa te eliberezi, iar una dintre preferatele mele e sa scriu - fictiune impletita cu realitate. Cine ma iubeste, mi-o spune, o stiu. Cine se inspaimanta, stie ca nu sunt bau bau.

    Atata timp cat scriu, imi asum si ca voi fi comentata si nu pe placul multora. Eu imi vad de treaba, tu vei comenta si in viitor tot dintr-o perspectiva anonima - ceea ce denota lasitatea - si viata merge inainte. De maturizat... nu simt nevoia momentan.

    RăspundețiȘtergere