Totalul afișărilor de pagină

luni, 3 ianuarie 2011

Ce-mi propun pentru 2011!

Ce mi-am propus eu pentru noul an? Simplu și la obiect!

1. În fiecare dimineață setul de 100 exerciții de înviorare! Pot sa fie și 80... important e să fie peste 50!
2. Să nu renunț la cana de lapte zilnică! Important e ca într-o săptămână să beau lapte de cel puțin 3 ori!
3. Să îmi las părul lung! Asta e cea mai mare provocare! Deși cred că am s-o skip-uiesc!
4. Să fac investiții de durată!
5. Să plec în America sau oriunde la capătul lumii cel puțin 3 luni!
6. Să-mi revin la greutatea normală și să NU mai depășesc limitele bunului simț pe cântar!
7. Să nu refuz prietenii când mă cheamă să ies! Asta doar dacă am într-adevăr un motiv întemeiat!
8. Să nu mă supăr pe oameni sau șoareci!
9. Să scriu mai mult pe blog... și să fie pe placul tuturor! Sau doar pe placul meu.... că în fond eu mă simt bine în pielea și creierașul meu!
10. Să-mi iau toate examenele!
11. Să citesc toate cărțile pe care le am la bibliografie!
12. Să recitesc vreo 2 cărți de suflet!
13. Să ascult Oasis și Vama!
14. Să nu fac oamenii din jur să sufere!
15. Să mă întâlnesc cu cel puțin o persoană pe care am cunoscut-o în Norvegia!
16. Să încerc să îmblânzesc scorpionii și orice alte vietăți lipsite de suflet!
17. Să ascult muzică de meditație și să-mi acord o oră de spiritism înălțător pe săptămână!
18. Să fac sport mai mult decât anul trecut!
19. Să nu stau mai mult de 2 ore pe facebook pe zi! Și să reduc treptat la o oră!
20. Să cunosc mulți oameni și să mă împrietenesc cu oameni de valoare!
21. Să citesc în fiecare zi câte o oră!
22. Să urmăresc ştirile!
23. Să nu mai fac crize de nervi dacă n-am internet!
24. Să renunţ subtil la folosirea telefonului - ca mijloc de enervare şi creştere a glicemiei!
25. Să nu mă îndrăgostesc!
26. Să gătesc!!!
27. SĂ MĂ ŢIN DE PROMISIUNI!!!!!!! ( sau să nu mai promit nimic)

12 comentarii:

  1. la 10 am citit prima data excrementele :))
    punctu 5 e cel mai cel!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) da... sa-mi iau toate excrementele.... bine ar fi! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pielea pulii în alimentară5 ianuarie 2011 la 19:09

    Ai omis 28-ul: să ies naibii la o cafea cu Vlad:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă întreb: de ce ai comenta blogul cuiva ca anonim? Adică, vrei să îi spui ruxandrei să sugă pula, să zicem. Păi îți scrii numele și zici: ruxandra, sugi pula! Asta pentru că nu o placi. Și de-aia îi zici. Nu? Dar dacă nu o placi și te ascunzi, e ca și cum ți-ar fi frică să nu știe că nu o placi. Păi și care mai e rostul neplăcutului cuiva, dacă nu îți place doar în ascuns, și pe față e totul super? Și-apoi, nu te bagi ca anonim ca să spui cuiva succes la punctul 25 și no chance :) Îți scrii numele și vezi ce efect are. Eu nu mai trebuie să îmi scriu numele, că scriu cu diacritice și e clar. Țin doar să spun că cine e anonim, e anonim. :) și bou :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai incalcat ceva din ce ti-ai propus pana acum ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da. Mi-am taiat parul si nu urmaresc stirile zilnic. In schimb citesc horoscopul... de cel putin 3 ori pe zi! :D

    RăspundețiȘtergere