Totalul afișărilor de pagină

vineri, 7 ianuarie 2011

Libertate și succes - oficial amantă!

A trecut prima săptămână din ianuarie! E o constatare pur temporală! A trecut și prima săptămână de facultate... Și am făcut ce? Ce, când, unde și de ce?

M-am instalat în căsuța mea dragă și spațioasă duminică după masa, iar de atunci a început fericirea și libertatea a la Norvegia! Viață tihnită, singurătate, liniște și pace, intimitate, căldură, program de voie după ceasul meu și implicit dorința mea, MTV, BBC, TV5, dușuri eliberatoare, arome de mosc, plimbări nocturne, înviorare în oglinda fermecată și multe altele!

Pasiuni regăsite, dorințe noi stârnite, invidie, remarcare, succes și admirație dar și intrigi și dispute... asta mi-a oferit prima săptămână de facultate! M-am revăzut cu fostele colege de cămin din anul 1, am petrecut, ne-am confesat și am râs de fanaticul meu trecut glorios! Toate astea m-au introdus într-o atmosferă propice începerii unui nou an!

Am norocul scris în frunte... Acum ceva vreme eram preocupată cu echivalările notelor din Erasmus. Basme și invenții cum că nu ți se recunosc notele, că trebuie să dai toate examenele, cum că profii sunt așa și pe dincolo. Ei bine, nu și în cazul meu! Reprezint realitatea și dreptatea sistemului de învățământ. Fără să mișc un deget, fără să-mi consum vreun neuron, am avut satisfacția de a mi se recunoaște toate examenele. Am de dat doar unul sigur... ceea ce mă bucură și mulțumește enorm! Suntem pe calea ce dreaptă. Așadar, dragi studenți, sau viitori studenți, vă (foarte) recomand să mergeți cu Erasmus... Nu-i dracul așa de negru precum se spune!

Știu că a mai trecut o săptămână și tot n-am ajuns la O.S.C! Dar tocmai am aflat că taurii au răbdarea scrisă în frunte... așa că am de gând să testez!

Și încă ceva... conform noului horoscop sunt Scorpion... ceea ce nu poate decât să mă încânte! Zice-se că Scorpionii sunt cei mai buni amanți... în cazul asta pot să-mi asum (cu acte în regulă) statutul de amantă... Bine, nu că nu aș fi putut înainte... dar acum parcă te motivează! Doar Scorpionii sunt făcuți pentru a fi amanți, Săgetătorii pentru a fi aventurieri, Capricornii pentru a fi geloși, Vărsătorii pentru a se băga în seamă, Peștii pentru a fi influențabili, Berbecii pentru a eclipsa, Taurii pentru parșivenie, Gemenii pentru a se certa, Racii pentru a fi sensibili, Leii pentru a se crede tari, Fecioarele pentru a fi ambițioase, iar Balanțele pentru a fi nehotărâte!

p.s. Pe 6 ianuarie am împlinit 2 ani de când Femeia cu Cap de Trandafiri a luat naștere! La mulți ani, Girafă în flăcări!


6 comentarii:

  1. Ruxandra asculta aici:Barbatii sa aiba, femeile sa fie...Take my advice si cand am zis aiba nu ma refeream la fite si multi prieteni idioti!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eclipsez, deci traiesc!
    La mine oricum fiecare zi e a la Norvegia.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani girafa in flacari!Dezbracata fara casa e mai mica cu o jumatate de an

    Vad ca admiratorii tai anonimi se inmultesc dupa fiecare post

    P.S. 1 Am revenit
    P.S. 2 Pe bune
    P.S. 3 Cred ca sunt sigur

    RăspundețiȘtergere
  4. NU ESTI SCORPION! E vorba de o alta , asa zisa zodie noua! Care a fost inventata de unu care nu s-a regasit in...restul zodiilor! Ti-ar placea sa fi amanta....mai las-o, nu te incadrezi la profilul acesta! E fb ca esti sagetator, acolo tre sa fi....dar...mai incolo!
    Panică maximă fraţilor. Avem o planetă în plus, aliniamentul planetelor nu mai e cel pe care-l ştiam şi colac peste pupăză a aparut şi o noua zodie "Opchiuchus". Pe lângă toate astea, nici calendarul pe care-l ştim nu mai e valabil. Nu le am eu cu zodiile sau astrologia şi chestii de genu'. Am scris şi eu, aşa...de foaie verde, ca să vă şochez. Problema majoră la mine e că am aflat că nu mai sunt leu; m-au făcut ăştia rac. Acum să văd dacă mă fac băiat de casă şi familist convins, aşa cum ar trebui să fie racu' starea de emolar am avut-o după ce-am aflat tragica veste. Era să-mi scape cuţitul pe venă dar mi-am revenit repede. Eu din toată chestia asta am dedus că racul a devenit zodia imponătoare din zodiac.
    Acum stau să mă întreb dacă mai vine apocalipsa în 2012 aşa cu ne-au promis oamenii de ştiinţă sau vom circula nestingheriţi pe Autostrada Bucureşti-Ploieşti-Braşov-Sibiu-Borş. Dacă nu mai vine apocalipsa e de naşpa, o sa ma oftic grav... Pentru că am avut şi eu o şansă să văd o apocalipsă în direct şi ăştia-mi iau privilegiul.


    Capricorn: 20 ianuarie - 16 februarie
    Varsator: 16 februarie - 11 martie
    Pesti: 11 martie - 18 aprilie
    Berbec: 18 aprilie - 13 mai
    Taur: 13 mai - 21 iunie
    Gemeni: 21 iunie - 20 iulie
    Rac: 20 iulie - 10 august
    Leu: 10 august - 16 septembrie
    Fecioara: 16 septembrie - 30 octombrie
    Balanta: 30 octombrie - 23 noiembrie
    Scorpion: 23 noiembrie - 29 noiembrie
    Opchiuchus: 29 noiembrie - 17 decembrie
    Sagetator: 17 decembrie - 20 ianuarie.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Girafa nebuna cu cap cubist de trandafiri!

    Tu la tine-i bine si sagetator si scorpion, sagepion ceva... da io gemeni - ciorba de varza.
    Si... leii chiar is tari. :> Mai putin exceptia pe care cine putea sa o descopere in afara de girafa?
    Girafa in flacari a lasat leul fara foc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu îmi place ce ai scris. Chestia cu zodia nouă e veche. O știe și tipul anonim care se plimbă pe autostradă în 2012, deci e clar. Dar. Mă bucur că ai venit la O.S.C (zicem cu diacritice ca să nu știe lumea despre ce vorbim. E mai mișto așa, că vorbim de față cu ei și nu știu ce). Și ar fi tare să ieși în weekend cu mine, că ai zis că ai fost peste tot și ai băut. Deci ți-ai revenit din lene. Și replica „La mulți ani girafă în flăcări” spusă de tine către tine sună mai rău decât „Da de ce-i trebuie bursă dacă are bani să meargă în Norvegia?”. Și A.B.C. lui D.E.F. (acum doar eu știu ce am zis, ceea ce nu e așa grozav precum ar fi dacă ar mai știi cineva). Mno. Dar în rest, am comentat doar ca să o întrec pe Ana Fericire, care nu mi se pare cine știe ce Fericire, că o văd cam stresată de viață. Deși are mușchi și belciug în nas. Eu cred că fața senină și ochii larg deschiși nu trimit la fericire. Cine știe la ce altceva...

    RăspundețiȘtergere