Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 septembrie 2010

Intrigi emoționale de la 2000 km distanța...

Când ești în paradis întotdeauna se găsesc doritori care să-ți arunce cu o piatră/bolovan în geam, să-l spargă și să de aducă înapoi în iad... nici măcar în Purgatoriu (unde știu sigur că mi-am găsit liniștea dintr-un anumit Nemeș-ian punct de vedere). Așadar... dacă ți-e bine... de ce să nu-ți fie rău?
Mă trezesc recent victima unui conflict emoțional de orgolii. Mă întreb.. ce caut eu aici? Bineînțeles că nu-mi găsesc locul, defapt nici nu sunt acolo unde mulți mă văd. Complicat... ce mai... nici nu știu ce să spun căci îmi dau seama că nu e nimic de spus...
A.. ba da.. mai degrabă aș sta în ploaie decât să mai aud atâtea intrigi, minciuni în jurul meu...(asta e vorba cântecului
http://www.youtube.com/watch?v=nDpAPbPMPIA&feature=player_embedded)

4 comentarii: