Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 septembrie 2010

Aritmetică

5-220, 5-222 sunt sălile de curs în care îmi duc eu existența pe aici prin Bø. Desigur că-mi mai irosesc ore bune din viața mea și în alte săli cu numere la fel de ciudate: 4-3111C, 4-3111A, 5-221, 5-118. Sunt convinsă că nu interesează pe nimeni ce și cum cu sălile de curs, însă mă interesează pe mine... poate în felul asta o să rețin când și unde am anumite cursuri.
Dacă probabil vă întrebați cum e numerotarea asta fatidică, ei bine asta încerc să aflu și eu... Presupun însă (nu e o certitudine) că primul număr - și anume 4, 5 - e de la departament (ce și cum cu departamentele astea nu mă duce capul). Ce e ușor de explicat e că numerele astea 220,221 etc sunt numere.. deci numerele sunt numere.. care indică în ordine descrescătoare sau crescătoare (depinde din ce parte a coridorului intri/ieși sau privești) sălile de curs. Asta mi se pare logic.
Ce mi se pare ilogic e că 4-le și 5-ul nu sunt plasate logic în clădire... cel puțin nu în logica mea! Vorbesc doar de 4 și 5 pentru că 1,2,3 nu am văzut până acum! Rămâne însă ca tot eu să descopăr și celelalte cifre pentru a putea să ajung în levelul superior al jocului "de-a număratul"!
Ce e și cu "arimetica"asta... În loc să număr silabe, foneme și diftongi stau și număr sălile de clasă...


Acum însă merg să număr oi norvegiene că e vreme de somn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu