Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 2 septembrie 2009

September Second

Acompaniata de muzica celebrului Michael Petrucciani, nu pot decat sa ma gandesc cu placere la frumoasa toamna care tocmai s-a asternut asupra noastra, a sufletelor muribunde. Nu stiu de ce lumea asociaza mereu toamna cu moartea, caci eu gasesc aceasta asemanara ridicola. Toamna, fara doar si poate, e cel mai frumos si cel mai romantic anotimp. Toamna eu pot sa iubesc si sa (ma) daruiesc, pot sa zambesc si pot sa ajut! Si mai mult de toate sunt fericita!
Da! Sunt fericita pentru ca pot respira aer curat si proaspat (dupa cate o vara torida si afumata), pot sa merg pe strada invaluita de acel "covor multicolor de frunze cazatoare" din copilarie, pot sa privesc in sus si vad niste ramuri goale, care imi zambesc si ma lasa sa privesc cerul albastru/ cenusiu (in cele mai bune cazuri), pot sa rad si pot sa ma bucur de fiecare strop de ploaie care pe voi, cu siguranta, va intristeaza!
Nu sunt o ciudatenie, sunt doar un om caruia ii place toamna si caruia ii place melancolia celorlalti! Ma hranesc din nefericirea ta, cititorule? Nu...ma hranesc din memoria si amintirile mele ... "caci eu iubesc si ochi, si buze si morminte".


September Second? De ce? Pentru ca... ma inspira melodia lui Petrucciani ... uite link-ul, cultiva-te si tu, pui de om curios! http://www.youtube.com/watch?v=6yK2N6QaO5M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu