Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 septembrie 2010

10 generalități

Încep prin a mă critica... Nu mă țin de treabă și nu duc lucrurile la bun sfârșit... includ aici și ignorarea blogului! Punctez fiecare idee, tipic mie... asta pentru ca să fie mai ușor de înțeles ce vreau să spun.
1. Mă uit la ceas...acum 4 săptămâni pe vremea asta tocmai plecam din Gherla... așadar mă uit surprinsă în calendar și observ... de 4 săptămâni sunt aici... suspin și-mi spun... e minunat.. e cel mai frumos vis al meu!
2. Acum 2 săptămâni pe vremea asta făceam planuri cu o colegă din Polonia să mergem sâmbătă și duminică în excursii. Am fost... am poze pe fb nu mai dezvolt că intru în detalii inutil!
3. Săptămâna trecută pe vremea asta mă gândeam cu ce să mă îmbrac sâmbătă la Kroa. Mă opresc aici... Sâmbăta trecută am fost la Kroa (unicul club de pe aici). Am fost la un concert minunat (nu știu cine a cântat sau ce, nu știu să numesc genul). Cert e că mi-a plăcut mult, a fost gratis și a ținut puțin, astfel încât la ora 11:45 eram deja acasă. Am fost dezamăgită puțin pentru că aveam chef să dansez și să mă distrez puțin. Dar... poate a fost mai bine așa.
4. Am început să mă uit la The Tudors! Stau zilnicu cu sufletul la gură și urmăresc câte un episod și nu mă mai satur.. aș face asta tot timpul dacă nu aș fi ocupată și cu școala.
5. Am citit Henrik Ibsen - Rața sălbatică. E o piesă foarte interesantă și mi-a plăcut mult. Studiez Ibsen la cursul de Literatură Norvegiană Modernă și am un profesor... ge-ni-al!
6. Am început să fac transcrieri fonetice la engleză. Încă n-am murit, dar știu că aici îmi voi găsi sfârșitul.
7. Am gătit de 4 ori în ultimele 2 săptămâni. Asta înseamnă că am fost de 4 ori în bucătărie, am aprins de 4 ori cuptorul și mi-am pregătit 4 pizza a câte 10 minute fiecare!
8. Mă îngraș pe zi ce trece. Nu mă interesează atâta timp cât sunt cele mai fericite kilograme din viața mea!
9. Săptămâna asta am avut inspecție la bucătărie și s-a făcut un orar de curățenie. Eu am fost prima. Ca să nu-mi fac neamu de rușine azi m-am prezentat frumos în bucătărie și am făcut o curățenie... lună și bec! Sunt curioasă dacă au observat vecinii... încă nu m-am întâlnit să-i aud cum mă felicită :>
10. Azi e 10, de azi în 3 luni fac 20 ani! 10-3-20

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu