Totalul afișărilor de pagină

vineri, 14 august 2009

Aparitie / Disparitie

Nu stiu care sa fi fost motivul disparitiei mele... Bac-ul superficial, lipsa de inspiratie sau pur si simplu ignoranta?! Motivul reintoarcerii (partiale, sau mai putin) il cunosc foarte bine... e Singuratatea.... prietena mea, Singuratatea! Prietene vechi... si prietenii adevarati nu se uita niciodata, indiferent de distanta, preocupari si amintiri!
Rasturnari de situatie, vechi amintiri, noi parasiri, dileme, examene, succese si dezamagiri... toate adunate cu ardoare in ultimele 7 luni de cand am disparut de pe "platourile de filmare". Lipsa... sunt convinsa ca "mi s-a simtit", doar nu degeaba mi s-a reaminti de existenta Femeii cu Cap de Trandafiri in Orient Express.
Ma simt de parca as fi fost parasita... tot ce e posibil! Momentan astept toamna ca sa iubesc din nou! Pentru ca eu stiu sa iubesc doar ploaia, norii, copacii goi si vantul! Si cu toate astea, nu sunt egoista si iubesc si noaptea si jazz-ul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu