Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 12 mai 2012

Steaua fără nume. Eu fără mine.

Sexul e mort. Dorinţa e vidă. Atingerea mea e goală. Atingerea lui nu există. Gândul mi-e departe. Emoţiile sunt multe. Ochii mei te caută. Tu dormi în iederă. 

Aerul e greu. Atmosfera e încărcată. Norii gri îmi bântuie sufletul. Ploaia îmi udă buzele. Tu nu mă vezi. Eu te simt ca un ghimpe. 

Cuvintele sunt uşoare. Profunzimea şi-a pierdut valoarea. Clipele trec necontenit pe lângă tine. Tu nu grăieşti nici măcar cât o mioară.

Eu sunt năucă. Plâng pe stradă. Mă uit în jos. Nu văd pe nimeni. Faţa mi-e încordată. Eu sunt pierdută. Doar paşii mă poartă spre o poartă nevăzută.  

Nu cred în iubire. Cred doar în destin. Cred în vise. Şi cred în divin. 

Nu am curajul să-ţi spun ce gândesc. Oricum, ia-ţi gândul. N-am să-ţi spun te iubesc. 

Stau singură acasă între patru pereţi. Stau singură-n drum, vreţi să vedeţi? 

Aş vrea să alerg spre un loc anume
Aş vrea să am eu o stea fără nume
Aş vrea ca amorul pe care mi-l port
Să facă din mine un om, nu un mort. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu