Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 30 mai 2012

Mi-ar plăcea obsesiv

Mi-ar plăcea să fiu din nou inocentă şi neştiutoare. Mi-ar plăcea să mă îndrăgotesc zilnic de oameni noi. 
Mi-ar plăcea ca fiecare întâlnire să fie la fel de stingheră ca şi prima. Mi-ar plăcea ca uneori să fie ca prima dată. Mi-ar plăcea ca după prima dată să urmeze şi o a doua şi o a infinita dată. 
Mi-ar plăcea ca uneori să nu fie doar unul, ci mai mulţi. Mi-ar plăcea să mă pot juca din nou cu dublul sau nimicul. Mi-ar plăcea să-mi divid dorinţa, dar în acelaşi timp s-o canalizez spre-o singură direcţie.
Mi-ar plăcea să pot sta din nou pe covor şi să aplic metoda învăţării prin toţi porii. 
Mi-ar plăcea să rămân o eternă Lolita şi să fiu crescută ca şi Maitreyi. Mi-ar plăcea să-mi păstrez pentru totdeauna felul meu copilăresc de-a trata iubirea. Mi-ar plăcea să găsesc un om profund şi atât. 
Mi-ar plăcea ca uneori să am 20 ani şi să fie mai. Mi-ar plăcea să călătoresc în eroticul exploatat în apogeul studenţiei mele. 
Mi-ar plăcea să mă dezbrac şi să fug prin ploaie. Mi-ar plăcea să opresc timpul de fiecare dată când sunt atinsă. Mi-ar plăcea ca orgasmul să dureze până se coc cireşii. Şi mi-ar mai plăcea ca sexul cireşilor să nu fie numai în mai.

2 comentarii:

  1. Îmi place. Îmi place? Prea uman - deficit. Îmi doare. Îmi absolutește. Îmi superlativizează necunoscutul. E Zmeu scrierea asta.

    Îmi place că nu trebuie să fac Close Reading pentru a înțelege ce nu spui - pentru că am fost acolo. Îmi place că am crescut împreună în 3 ani, nu îmi place să scriu intimități publice - dar prea târziu: acum sunt dată la maxim - , nu îmi place că se termină, îmi place că începe altă lună. Sper să fie tot de Mai și să rămână Plină.

    Cu drag abs. din întregul cu trei laturi minus unu,
    Fe

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragostea nu este adevarul absolut, ci inocenta absoluta!

    RăspundețiȘtergere