Totalul afișărilor de pagină

marți, 2 noiembrie 2010

Sex la 16, vodka la 20!

Sistemul norvegian și regulile norvegiene - făcute pentru norvegieni, nu însă și pentru alți locuitori ai Europei! Mi s-au încălcat drepturile de cetățean român.... vreau libertatea din România - România, te iubesc!

Ei bine, dacă în America e obligatoriu să ai 21 ani ca să poți bea, în Norvegia e musai să ai 18, respectiv 20. În România cum stă treaba? No rules!

Azi, 1 noiembrie 2010 - eu împreună cu niște prietene din țări străine, decidem să mergem la Den Gode Nabo - un bituleț aici la colț de stradă unde se poate bea și dansa (ca în orice alt loc, de altfel). O dată decizia luată, o aștept pe Agata în camera mea, bem o bere (sorry, știu că sună foarte urât dar altceva nu-ți prea poți permite să bei aici și eu una nu sunt fan alcool astfel încât să-mi arunc banii pe fereastră, respectiv alcool) și ne pregătim să ieșim. Toate bune și frumoase, la ora 23:10 părăsim căminul și în vreo 15 minute de mers lejer pe un întuneric beznă ajungem la Bunul Vecin!
Începe aventura!
În Norvegia
1. Dacă vrei să mergi în club trebuie să ai 18 ani!
2. Dacă vrei să cumperi alcool slab (cică slab), adică bere sau vin trebuie să ai 18 ani
3. Dacă vrei spirtoase trebuie să ai 20 ani!
4. Dacă vrei să faci sex trebuie să ai 16 ani!
Eu una, am 20 ani fără o lună fix. Am voie sex și bere... sau sex și vin! Sau... bere și sex că sună mai bine!

Revin... mă prezint la intrare cu permisul de conducere. Duduia se holbează intens la permisul meu... eu ii spun în norvegiană 10.12.1990! Bun... înaintez 2 pași, trec 2 minute și vine la mine! Mă uit la ea... îi repet - 10.12.1990 - așadar 19 ani! NU!!!! Trebuie să plec... nu am 20! :O:O:O Și mă rog frumos de ce trebuie să am 20 dacă în toate cluburile norvegiene e obligatoriu 18 nu 20?
Ei bine... cică în baru asa de colț de stradă se vând spirtoase... Și dacă eu nu beau așa ceva?? Nu contează... Poliția fictivă în mod sigur va face o razie la baru nenorocit iar ei nu riscă să primeasă amendă... Doamne ferește.... nu vreau sa cauzez daune norvegienilor! Îmi iau frumos trăistuca (impropriu spus căci am mers cu mâinile în buzunar, iar în buzunar aveam un pachet de șervețele, permisul de conducere și 50 coroane de doamne feri) și mă evapor - evident după intervenții din partea prietenelor... duduia e de neînduplecat!

Cum stă treaba pe la noi??? E voie să bei la orice vârstă??Normal, nu... practic... vezi copilași la 13 ani în club. Știu că așteptam acum 2 ani să împlinesc 18 ani ca - vorba aia - să pot face orice! Acum.. simt că vreau să împlinesc 20 ani ca... să pot bea spirtoase în Norvegia! Asta e visul meu.. să beau!!! DING!!!!

Cum să fii atât de încuiat la minte?? Îmi și găsesc răspunsul: norvegienii sunt un popor de bețivani - beau chiar mai mult decât rușii - așa că probabil încearcă să evite ceva... un mare ceva!

Pentru prima dată în viața mea m-am simțit prost! Pe cuvânt! M-am gândit... am față de bețivan?? Nu e revolta... e o simplă realitate! Duduia a fost a dracului în seara asta! Acum 3 săptămâni a fost acolo o prietenă de-a mea care împlinește 20 ani abia în 29 decembrie... dar era un mascul la intrare... și știm și noi... bărbații e gentlemani... femeile e curve!

Există în România vârstă legală la care îți poți începe viața sexuală?? După mine nu.... aici da! La 16 ani... ai voie să faci sex fără să le spui părinților!!! La noi poți să ai și 25 că nu-ți are nimeni baiul! Poate ii frământă pe unii alții dar cu frământările rămân! :)

Cam asta a fost aventura mea nocturnă de luni, 1 noiembrie 2010! Stau frumos acasă, citesc o carte, îmi consum existența pe facebook, beau sirop de căpșuni și aștept să beau vodkă... că vremea de sex am ratat-o deja!

13 comentarii:

  1. mi-a placut tot ce ai descris,chiar se poate face orice vrei,doar daca esti capabil(a) sa le duci pana la sfarsit cu bine.astept sa vii acasa sa ne intalnim la o VODKA in DECEMBRIE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui sa se bage ceva legi deastea si la noi. Insa nu prea cred ca se vor respecta. Ai avut ghinionul sa dai peste un specimen de acelasi sex. Dar Agata a intratat?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Agata a intrat ca are 20 ani din ianuarie... doar eu am fost "minora"! Daca se introduc legi dinastea la noi da faliment Zegreanu... in mod sigur! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum toti MUCOSII sunt in club! Asa se cred si ei "shmekeri"! Si asa stiu ca cica nu te-ar lasa in PP daca nu ai 18 ani... dar multi colegi au intrat! Eu nu prea vreau cluburi, o sa am timp, in plus ca in Park Place se aduna si multi cocalari si pitipoance.

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) cam asa-i... acuma nu vreau sa boicotez faima clubului din bunesti, dar n-ar strica putintica restrictie si la noi! Nu 20... da macar 17 ;)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca norvegieniiau baut, beau si vor bea mult de acum inainte pentru ca le este...FRIG! Noi romanii bem din urmatoarele motive: de suparare, de bucurie, ca nevestele sunt curve si barbatii afemeiatzi....dar, oricum bem...ca ne place, atat lor cat si noua! Si mai bem de plictiseala!!!! Si mai cere si organismul! Oricum se gasesc motive pentru a bea! Mie mi se pare normal ca sa se interzica consumarea bauturilor alcoolice sub 20 de ani!!!
    Prea repede se distrug neuronii la unii si unele! Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, sunt oarecum deacord! Doar ca nu mi se pare normal sa nu te lase sa intri undeva pe motiv ca n-ai 20 ani pt ca in acel local se vad spirtoase... pentru ca eu nu beau! Plus de asta.. verifica ID atat la intrarea in club, cat si la bar cand vrei la cumperi ceva. Sunt absurzi! Ideea nu e ca nu am baut, ideea e ca nu am putut intra pe motiv ca fictiv as cumpara ceva ce nu vreau! Exagerat... avand in vedere ca esti plecat de la celalalt capat al lumii... consider ca esti totusi destul de responsabil si stii cu ce se mananaca lumea asta! :) SI in fond... fiecare stie ce si cum cu sanatatea lui! Interzicerile astea nu-si au rolul... cu taote interzicerile lor norvegienii tot beau pe rupte - la orice varsta!!

    RăspundețiȘtergere
  8. De acord cu tine! Numai ca ei sunt precauti, stiu ei ce stiu despre poporul lor, cum de altfel ar trebui sa stim si noi despre al nostru! Numai ca ei o duc mai bine decat noi! La noi e numai ...fatzada, sa nu te vada lumea etc.
    Tu ziceai despre libertatea din Romania! Asta e libertate ce avem noi aici? Suntem saraci si fuduli! E bine ca nu te-au lasat sa intri in club! Sa mai invatam si noi sa asteptam! Noi asta nu stim...sa avem rabdare!!!!! E important! Mui importante! Pasientza!

    RăspundețiȘtergere
  9. Rabdarea.... avem destula rabdare.. daca n-am avea de mult i-am fi zburat pe stimabilii gurvernatori... dar tocmai... avem rabdare... mai trec 5 ani, mai trece un mandat, se mai duc de rapa 5000000000 euro si tot asa... Avem prea multa rabdare! ;)) Oricum... ar merita si tara noastra putin mai multa rigoare, mai mult respect si mai multa organizare. Insa sa nu uitam... suntem latini, iar asta spune totul! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Aici ai dreptate! Totusi, eu cred ca noi nu avem ¨cultura¨regulilor! Aici suntem latini! Ca nu dam jos guverne ...e alta! Nu avem curaj pentru a face lucruri MARI! Ne complacem in situatii ...MICI! Acum nu mai are cine sa faca revolutii!!! Cei care ar fi putut nu mai sunt (minerii), iar cei care sunt acum(tinerii) stau prin cluburi! Nu toti (ca sa nu ma critici)! Imi place cum gandesti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci.. eu abia acum am dat de blogul tau.. inainte din 2-3 poze vazute pe facebook mi`am dat seama ca esti o persoana interesanta si putin iesita din comun(in sensul bun), dar acum ca am citit asta... m`ai dat pe spate :* felicitari pentru blogul asta :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult pentru aprecieri... pentru faptul ca va place cum gandesc (desi va asigur ca nu e o activitate primordiala), pentru felicitarile blogului si, nu in ultimul rand, pentru ca ma cititi! :)

    RăspundețiȘtergere