Totalul afișărilor de pagină

duminică, 28 noiembrie 2010

Te iubesc!

Se făcea că săptămâna asta mi-am făcut timp și pentru mine și prieteni (mai mult decât de obicei). Am petrecut luni, miercuri, joi și sâmbătă - luni și sâmbătă mai cu seamă. O săptămână activă social, plină de evenimente marcante, bună dispoziție, dans, mâncare bună, râsete, zgomot și pozitivism! Toate astea pentru că am intrat în semnul Săgetătorului și mă simt "acasă"... planetele sunt alineate frumos în Săgetător, emană energie pozitivă, prosperitate și voie bună! Așteptam de mult clipa asta...

Ei bine, spuneam că săptămâna asta am avut ceva mai mult timp pentru prieteni. Nu pentru toți... pentru câțiva cu care n-am vorbit mai demult. Există prieteni și prieteni... oameni și șoareci. Dar atâta timp cât eu le spun prieteni, sunt prieteni... și am puțini, chiar dacă sunt mulți. Revin... mă opresc asupra prietenului meu... unul dintre prietenii mei. Discutăm chestiuni de interes general, după care decid că-mi pot permite să-l întreb părerea lui despre blog. Și-mi spune așa: "Sincer... mă așteptam mai mult... poți mai mult... mai profund... "(Eu una mă așteptam la răspunsul asta - calitatea e unul dintre principiile lui de baza ... tot ce spui trebuie să fie spus și receptat într-un mod intens)! A simțit că m-a dezamăgit cu răspunsul asta... însa adevărul e că mi-a făcut un bine (și nu e singurul...)! Mi-a criticat că scriu doar pentru prieteni, doar pentru cei care mă cunosc și m-a sfătuit să-mi lărgesc orizonturile... să scriu și pentru cei care nu mă cunosc...
Morala discuției a fost: Nu contează ce spui, contează cum o spui!

Nu contează ce spui, contează cum o spui! - pentru cei care nu mă cunosc, dar și pentru prieteni!

Dacă tot am ajuns aici m-am gândit că ar fi bine să mă opresc asupra celebrului "te iubesc". Ce înseamnă te iubesc? Nu știu... oprește pe cineva pe stradă și întreabă ce înseamnă cele două cuvinte... O explicație dex-ologică nu mă încălzește, atâta timp cât cuvântul e golit de sens. Cu vântul... cuvântul (scriam eu prin cls a 7a la olimpiadă la română - unica olimpiadă, un eveniment nefericit, dar marcant) trebuie să transmită ceva... dar ceva-ul asta e vid, de cele mai multe ori!
Te iubesc, prințesă!
Te iubesc, pui!
Te iubesc, iepuraș!
Te iubesc, îngeraș!
Te iube!
Te iubi!
Te iub!
Te quiero, te amo, aichiteru, je t'aime, i love you, jeg elsker deg, miluji tě

Am auzit variantele astea... le-am "iubit" pe propria piele... Cuvântul are multe variante! Cred că printre preferatele mele rămâne "00" (aia cu te uiti la ceas si la 00 te iubește, la 59 se gândește la tine și la 01 te înșeală).

Nu sunt împotriva celor două cuvinte, însă frecvența cu care e spus te face uneori să crezi că în spatele cuvintelor nu este nimic... pure cuvinte, pură minciună și pură falsitate! Spun te iubesc (doar nu mă doare tastatura, nu mă dor nici buzele, nu am nici remușcări) însă ce simt e conform cuvintelor? Cuvintele nu mint?

De ce spunem te iubesc? Dar mai cu seamă de ce spunem atât de des te iubesc? De ce nu e de ajuns să ne exprimăm prin gesturi, priviri și zâmbete? Iubirea din te iubesc se simte, nu se spune!
Îmi place să mă joc cu te iubescul... e ca și cum te-ai juca cu focul...Joacă-te până te arzi...joacă-te până iubești!

9 comentarii:

  1. E foarte adevarata faza cu te iubesc si se aplica mult in ziua de azi. Trist, dar adevarat :)). O sa spunem te iubesc pentru a fi cool b-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam asa ceva... :) oricum.... nu-i detaliata treaba cu te iubescul... e doar un mic rezumat! Poate o sa scriu mai incolo ceva mai amanuntit, cu exemple reale si cu tot tacamul! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu spun cuvintele astea doua...

    RăspundețiȘtergere
  4. Marius, nu inteleg la ce te referi! Dar da... poate sunt un model :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca sunt folosite des cuvintele magice ele pot atinge valoarea unor chestii precum "mi fome","taci tu muiere","fac o excursie pana la Wecinu Costica".
    Un "te iubesc" spus LA MOMENTU POTRIVIT face sufletul sa vibreze in tine ca o aripa de jeste,atunci simti ca jestii-s-n flore.Trebuie sa gasesti momentu,asta-i cheia...DECI : Te iuBECKS,cheia e la tine !

    RăspundețiȘtergere
  6. Nemeș E.M. Vlad-Mihai28 noiembrie 2010 la 22:13

    La dativ tu poți să pui/numai întrebarea „cui?”/și-ți răspunde la moment/c-ai găsit un complement.
    Al, a , ai și ale cui/cer un genitiv să pui/la-ntrebări ce-au apărut/pentru câte-un atribut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nemeș E.M. Vlad-Mihai28 noiembrie 2010 la 22:24

    Ce mi se pare mai dubios decât „te iubesc” spus prea des, e expresia „poftă bună”. Să nu crezi că sunt ironic sau înțepător. Mă păstrez în caz că mă mai jignește Oana (cea pe care o lași without words). Dar nu înțeleg defel de ce spune lumea „poftă bună”. Dacă mi-e foame, evident că pofta îmi e bună și nu devine în clipa în care îmi zice cineva. Dacă nu am poftă de mâncare, degeaba îmi spune. Ba chiar cred că face rău, fiindcă dacă nu am poftă de mâncare e semn că nu ar trebui să mânc. Și cine spune „poftă bună” unui om care nu are, face un sacrilegiu pentru că încearcă să forțeze mersul firesc al lucrurilor. Mai mult, cred că și-așa mâncăm prea mult și mâncarea pe care o putem produce/cumpăra e limitată. Și vorba asta diabolică, „poftă bună”, parcă ne îndeamnă să mâncăm, fiindcă e ceva de bine. Eu mânc o dată sau de două ori pe zi. Și uite ce limpede și logic îmi structurez argumentele. Îți spun eu, pofta asta nu e prea bună. Și se leagă de ce spui tu, fiindcă dragostea trece prin stomac. Treburile astea sunt interdependente. Dacă scăpăm de „poftă bună”, scăpăm și de ”te iubesc”. Și le spunem doar când e firesc și normal. Sau niciodată.

    RăspundețiȘtergere