Totalul afișărilor de pagină

marți, 12 octombrie 2010

Despre bogăție, zumba și sex

Dragă dumneavoastră/tu,

A venit toamna... și o dată cu ea s-au adunat mii de trebușoare pe căpșorul meu!
Întâi de toate am primit o vizită de la ai mei părinți care au venit încărcați până la refuz cu bucate românești - ca să aibă fetița ce mânca și pune pe ea. Toate bune... m-am bucurat că am ce mânca, că începe să-și revină organismul la normal (eram deja ca un lup fără pic de păr pe el - năpârlită la extrem) și că toate încep să meargă bine! Episodul asta e lung și complicat. M-am încântat că au venit la mine, că am călătorit, că am mâncat bine și că am început să gătesc.

Toată vizita asta alor mei a adus multe intrigi în jur. Cu ce se ocupă ai tăi? Ești bogată? De ce gătești în fiecare zi? Știi că mănânci diferit de noi toți de aici? Știi că ai gusturi ciudate la mâncare? Ți-au adus multă mâncare, nu-i așa? ... Șirul întrebărilor continuă, ei se întreabă, eu le răspund, le dau să guste din preparațiile mele și totul merge înainte. Aaa... vecinii se întreabă... Și dacă se mai întreabă și altcineva, da, gătesc zilnic, nu cu o plăcere ieșită din comun, dar m-a prins!

Să evolum puțin de acum 3 săptămâni... am avut vreo 4 examene (azi l-am dat pe ultimul). M-am descurcat, doar știu că sunt fata deșteaptă și-mi merge mintea. Nu mă laud, dar mă descurc aproape în orice situație. Am primit azi la literatură un subiect puțintel mai paralel cu ce-am învățat eu, dar... cum spuneam și mai sus, îmi merge mintea!

Am descoperit un român pierdut aici. De fapt el m-a descoperit pe mine pe - doamne sfinte importantul FACEBOOK (de n-ar fi fb-ul, aș sucomba)! Așadar... nu sunt singura româncă pierdută între munții Telemarkului. Noi suntem români - în Telemark stăpâni.

De azi sunt oficial o zi în vacanță!

Săptămâna trecută am făcut o criză de singurătate acută... prima criză de când am venit aici. Toată lumea m-a enervat și comunicarea mea a fost la MININ! Dar... (să mă mai laud puțin... îmi merge bine minte, chiar dacă mai scârțâie uneori ..) am găsit soluția! CHEIA E LA MINE! TAEBO... și am început frumos și gratis să mă antrenez câte o oră în fiecare seară... fac asta de 5 zile și încă nu m-a apucat lenea sau plictiseala (repet zilnic: Numai proștii se plictisesc). Am învățat să dansez Zumba, Reggeton etc! Îmi priește, arăt bine ( am și făcut senzație) și sunt fericită!

Cu drag,
eterna "asta mică și rea"


p.s. nu e nimic despre sex... da am învățat că dacă titlul nu sună palpitant n-ai cititori! :D sorry... despre sex în viitor

4 comentarii:

  1. EU SUNT PRIMA PE CARE-AI DUS-O DE NAS...
    Ce tot mananci acolo atata de ciudat de se mira aia?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cum sa-ti spun, esti geniala!!! (dar stiai asta deja dupa cum se poate vedea in textuletul tau:p) Tu mica si rea??? :O pai cum asa? Ai uitat de VeroTero??? By the way, ambele Vero si Tero de pupa si nu stie cum va fi corul fara norvegienele mele...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vero Tero... imi cunosc genialiatea :)) ... mi-e dor de cor... sa stii ca-mi exersez calitatile vocale zilnic in timp ce gatesc :> pe cand ajung acasa voi si o adevarata privighetoare :D :)) miss you VeroTero! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. VeroTero, mi-ai luat vorba din guraaa!! Atat am vrut sa zic si io: Rux, esti geniala!!!! Tu esti pita !!!
    2. VeroTero, amu nu iti mai renegi numele, huh???? :>
    >:D<

    RăspundețiȘtergere