Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Prietenele mele

"Adevaratii tovarasi ai unui razboinic ii sunt alaturi in fiecare moment, in clipele grele si cele usoare!"(Paulo Coelho - Deciziile razboinicului - articol)
Cine e razboinicul? Cine sunt tovarasii acestuia? Ce sunt clipele grele? Exista clipe usoare?
1. Razboinicul sunt EU! Un razboinic persevereaza in vointa sa, dar stie sa astepte cel mai prielnic moment.
2. Tovarasii = prietenii .... prietenii =???
3. Clipele grele sunt cele peste care am trecut! Un razboinic stie sa piarda. Infrangerea nu-i este indiferenta si nu incearca s-o transforme in victorie.
4. Exista!
Intrebarea a doua e cea care ma framanta pe mine de ceva vreme. Cine sunt prietenii mei?
1. Gabriela - mi-e colega de la gradinita! O cunosc foarte bine, ma cunoaste mai putin (asa cred)! Nu are talent in a ghici oamenii. Se baga cu capul inainte. Nu judeca ce face! Tin la ea! Se ataseaza de oameni foarte mult. Are un suflet foarte mare... poate cel mai mare dintre noi toate. Ea e "mamma mia", "mamma nossa"! Are un talent ascuns, il imparte cu noi! E extrem de delasatoare si mereu o ia valul si o gasesti agatata in mrejele unei iubiri ascunse si de scurta durata! Ea e un fel de Samantha (Sex and the City)! Sfat: Renunta la cateva din 'micile placeri ale vietii"!
2. Veronica... nu stiu cum am ajuns sa fim prietene.. Poate Marry Poppins e de vina. Marry Poppins Deschide usa... sau Marry Poppins pe Aleea Ciresilor? La fel cum Walter de la Mare o caracterizeaza pe Marry Poppins asa o caracterizez si eu pe ea: "plina de viata si scanteind de vraja". M-a sustinut mult, m-a ajutat, a fost alaturi de mine la multe competitii si nu pot decat sa-i multumesc. E singura cu care ma pot intelege doar din priviri. Limbajul trupului - foarte bine dezvoltat. A fost cea de care m-am legat foarte mult in toata adolescenta mea. In ultimii ani a aparut o invidie intre noi (asa am simtit). N-am inteles niciodata de ce! Fiecare avem drumul nostru... nu ne calcam pe picioare! M-a dezamagit prima data cand eram in clasa a 7! Mi-a trecut! Un prieten spunea: "Aveti grija, va fura toti iubitii".. nu chiar toti... dar...Ea e TUPEISTA din grupul nostru! Sfat: Fiecare are drumul lui! Toti avem loc sub soare!
3. Diana - ambitia si munca ... putin spus! Extrem de ambitioasa... exagereaza! Cateodata e cam "selfish"! Pana la liceu n-am avut nicio tangenta! Deodata ne-am dat seama ca am avea ce sa discutam. E sincera, dar ascunsa! Nu recunoaste niciodata cat munceste, asta nu-mi place la ea. O respect! M-am bucurat enorm cand am putut sa o ajut contribuind la 'scoaterea ei din cochilie"! Faptul ca a fost majoreta a ajutat-o foarte mult (vreau sa cred ca e constienta de faptul asta)! Sfat: Destreseaza-te!
4. Simina - mi-a fost prietena foarte buna (la inceput). Toata ruptura a inceput din cauza unei invidii... din pacate, de cand l-a gasit pe "alesul" ei a inceput sa ne ignore, sa ma ignore, sa devina foarte ascunsa si suspicioasa. N-am inteles niciodata de ce! A ales sa traiasca intr-o lume mai mult sau mai putin virtuala, sa ne scoata din viata ei, sa se inchida foarte mult in sine! Nu-mi place cum e acum! As vrea sa fie cea pe care am cunoscut-o! As vrea sa scape de toate prejudecatile, sa fie EA! Sa nu mai fie influentata de EL... nu cred ca se va mai putea! Sfat: Fii tu! Nu incerca sa copiezi pe nimeni!
5. Catalina - nu asculta niciodata! Am lasat-o la sfarsit tocmai pentru ca s-a dovedit a fi cel mai aproape de mine in ultima vreme. Avem o relatie speciala, noi suntem "uratele", slabele (filiformele cum ii place ei sa spuna)...Single Ladies! Ma bucur ca am reusit sa ne imprietenim. E o fire putin mai dificila, neascultatoare, retrograda si pesimista .... aaa si sa nu uit NAIVA! La noi e o deja o traditie sa fim prietene... si mamele noastre au fost prietene! E aproape intotdeauna realista si e Perfecta... sau aproape perfecta... Are un umor teribil! Intotdeauna gaseste si partea amuzanta a lucrurilor, indiferent de cat de 'nasoala" ar fi problema. Sfat: Nu te mai ascunde si nu mai fugi de lume!
Sa fie acestea prietenele mele? Deoarece e un blog, adica un jurnal public nu as avea de ce sa ma ascund dupa degete, vorba unei prietene: "da pe blog chiar nu are rost sa te ascunzi dupa deget.. atunci de ce sa-l mai faci? daca esti pupincurist ..."

In speranta ca nu va veti supara pe mine, pe adevarul pe care l-am spus despre voi, va multumesc anticipat! Cu foarte mare drag, "asta mica si rea"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu