Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 ianuarie 2009

Ghid de agatat pentru fete moderne

Ma adresez acum fetelor singure ... Single Ladies, astora pentru care agatatul reprezinta intr-adevar o taina. De curand, cautand pe net ultimele noutati de la Humanitas, privirea mi-a fost atrasa de o carticica, al carei titlu suna cam asa: "Ghid de agatat pentru fete moderne" de Sarah Ivens. N-am rezistat tentatiei de a nu-mi comanda cartea si, alaturi de Orbitor a lui Mircea Cartarescu (va dati seama ce legatura au), am comandat si ghidul asta.
M-am gandit in sinea mea... "hmm.. am dat lovitura acum... citesc cartea si pe maine am deja 'agatamentul' in sange". Ei .... treaba n-a stat chiar asa. Mi-a venit cartea dupa vreo doua saptamani (astia de la Humanitas nu sunt foarte punctuali... cei de la Polirom sunt pe departe mai bine organizati) si nici n-am desfacut bine coletul, ca m-am si apucat de citit cartea. Sincer, in 3 ore o terminati, ca nu e mare lucru de ea.
Fetelor, ca sa va puteti face o idee, cartea incepe cam asa: "Iubirea ne inalta sufletele... Iubirea e o nestemata stralucire... Iubirea e singurul lucru de care ai nevoie... E mai bine sa fi iubit si sa fi suferit decat sa nu fi iubit deloc... si asa mai departe..."
Cand am vazut inceputul asta, n-am fost prea incantata, dar nu m-am lasat... am continuat... poate, poate e ceva de capul ei.
Capitolul 1: Iubirea e un camp de batalie! (Aici precizeaza ceva de Titanic si Leonardo Di Caprio, asadar facem un TIC). Aaa.. foarte important! Aici te invata cum sa fii din nou pe piata... asta daca ai fost vreodata!

Capitolul 2: In cautarea iubirii : Prietenele. Capitolul asta nu mi-a placut. Stim deja cu totii cum sta treaba cu iubirile si prietenele infipte si ele in "tinerea lumanarii". Ma abtin de la orice comentariu negativ (nu de alta, dar n-am comentarii pozitive in program).

Capitolul 3: In cautarea iubirii: Profesionistii. Aici e o chestie cat de cat interesanta. Se prezinta un limbaj secret al iubirii. Cateva exemple:

tip romantic = a mai fost casatorit de 4 ori

temperat = lenes fara pereche

SU = simtul umorului

Capitolul 4 : De una singura. Imi place cum suna... aici ma regasesc si eu. Primul mare subtitlu spune cam asa: Tine-ti prietenele la distanta! Hmmm... adevar graieste doamna Sarah!

Capitolul 5 : Cum sa fii irezisibila! Mda... aici se cam ingroasa gluma. Cand am vazut titlul, m-am si umflat in pene... nu va temeti ... m-am dezumflat rapid! Doamna Sarah ne da un sfat. Suna cam asa: "Atentie! Imbraca-te pentru succes. Nu incerca sa fii dragalasa si atragatoare la intalniri romantice, purtand uniforma de scolaritza, jachetzica si perle, costum de piele fara bikini, hanorac, tricou de sport sau costum de iepuras. Toate cele enumerate mai sus pot fi interpretate gresit si pot duce la fel de fel de neplaceri". Ei... in caz ca se iveste vreo ocazie, sa va scoateti costumul de iepuras, tineti-l bine ascuns in dulap, si nu faceti ca Bridget Jones (cititi Jurnalul lui Bridget Jones, sau vizionati filmul. Merita!)

Capitolul 6: Trage lozul castigator. Capitolul acesta chiar n-are niciun rost si farmec.

Capitolul 7 : Cum sa flirtezi! Pentru acest capitol merita sa cumparati cartea! Aici poti afla scopul in horoscop.

Capitolul 8: La prima intalnire. Infricosatoare treaba... Aici se presupune ca ai invatat deja toate aberatiile prezentate in capitolele dinainte si esti deja pregatita de marea intalnire... S-o vad si eu pe domnisoara care are date-uri dupa ce citeste cartea. Mai degraba se blazeaza decat sa-si dea o intalnirea cu Mrs. Scorpion sau Mrs. Berbec. HAHAHA

Capitolul 9: Hai sa trecem la lucruri mai seriose. Asa ma gandeam si eu...

Capitolul 10 : De la o intalnire pana la adanci batraneti? ...

Hai sa trecem la lucruri si mai serioase! V-am prezentat, in mare, cam ce ascunde acest ghid minunat, pentru a nu face si voi aceeasi greseala ca si mine si sa aveti cumva impresia ca dupa ce ati citit cartea aveti deja secretele agatalului in degetul cel mic. Nici pe departe! Veti ramane profund dezamagite de continutul acestei carti. Daca totusi credeti ca aberez, v-o recomand cu o deosebita caldura pe Sarah Ivens atat in "Ghid de agatat pentru fete moderne" cat si in "Ghid de maritis pentru fete moderne"(pe cea din urma nu mi-am luat-o… nu am de gand sa ma chiar marit).

Concluzie: E un ghid perfect pentru toate fetele care stiu ce vor (asta in caz ca stiti ce vreti… eu inca nu m-am hotarat)! E o carte amuzanta pe care n-ai voie s-o treci cu vederea (eu n-am putut-o trece cu vederea... voi poate veti reusi, mai ales dupa prezentarea pe care am facut-o).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu