Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 ianuarie 2009

Introducere

Exista momente in viata in care singura solutie posibila este sa-ti pierzi controlul. Azi l-am pierdut si eu, nu stiu cand il voi regasi! Stiu doar ca un singur lucru face visele imposibile: teama de esec.
Ma intreb de ce tocmai astazi, 6 ianuarie 2009? Ei bine, printre propunerile mele pentru 2009 s-a numarat si asta: ambitia de a imi crea un blog, de a incepe sa scriu (recunosc mi-e frica). Ideea e : daca altii pot eu de ce n-as putea? {Obsesia ,,Daca ala nu face, de ce sa fac io?!" Asta de obicei e completata si de o doza de mandrie: ,,Ce? Sunt mai prost?!" DA!}E asa de greu sa scrii niste randuri coerent si corect? La prima vedere, nu. (tocmai m-a intrerupt un mass pe mess... mi-am uitat ideea). Nu conteaza.. am emotii! Incerc sa nu imi pierd controlul, sa ma adun si sa scriu cateva randuri coerente.
Femeia asta cu cap de trandafiri, Minerva nebuna, nebuna, nebuna, sunt eu. Eu sunt o Pasare ranita pe o Plaja antropomorfica!
Ce mai ... daca cineva incearca sa ma descopere sa frunzareasca un album de Dali! Poate asa va intelege cine sunt eu!
p.s. eu acum incerc sa ma descopar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu