Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 august 2011

Norvegia pe val

Îmi pregătesc bagajele, mă pregătesc sufleteşte şi aştept să plec în Norvegia - mâine noapte de la Cluj, poimâine de la Budapesta. Plec tot la Bø, unde am fost şi vara trecută, doar că acum am să stau doar o lună. Merg pentru studii ... bla bla .... detalii!

Am să repet obiceiul de anul trecut, în sensul că am să scriu pe blog ce fac şi cum o duc, astfel o să-mi menajez stările şi nu voi fi nevoită să repet la nesfârşit detalii gen: ce am mâncat, ce am făcut, ce am studiat, cu cine m-am întâlnit, ce am vorbit, la ce oră m-am trezit şi m-am culcat, cum o cheamă pe pisica doamnei la care stau, cum arată doamna, cum e vremea, cât e ceasul.

Aşa, ca fapt divers, o duc mai bine decât acum vreo lună, însă mai prost decât acum vreo cinci. Sunt nemulţumită de atitudinile celor din jur, de răutate şi înfumurare, de superioritate şi idei preconcepute. În rest, nu mă plâng nici de vreme, nici de politică, nici de afaceri.

Să ne auzim cu bine din Troll Land!

Un comentariu: