Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 17 august 2013

Iubea un bou pe Luminița?

În cinstea lunii august. Pentru că mă face vie și tânjindă. Pentru că mă alină deja cu o boare incitantă. Pentru că marchează perfect alibiul unui preludiu nematerializat. Încă.  

Nu mai e nevoie să-mi caut cuvântul de negăsit. Din nou mă las purtată. De instincte. Fără morală, mănuși, perdele sau cearceafuri îngălbenite. Pur instinctual. Animalic. De dragoste animalieră 2. 

sau

Dilema mea nu-i: Ce făcuși, fă Andromaca.... ci... Cine sunt eu? Andromaca sau Luminița? 

Cumva lasă lenea și ascultă-l pe Mălăele. 
Un august la păscut cu vaca îmi și vă doresc. 

Semnat, 
Andromaca dezlănțuită sau Luminița instinctuală (indecisă încă, asta pentru că niciun bou nu recunoaște)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu