Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 martie 2012

Săru mâna! Un mascul, vă rog ...

Uşor de sfătuit, greu de înfăptuit. Pentru că nu e ca şi cum aş merge la non stopul de la gară să cer prezervative la ora 02:00. Nu... nu pot spune: 
- Bună seara, masculi aveţi? De preferat M, 175, căprui, brunet... slab şi necumsecade. 
 Iar tanti mă va întreba: 
- Dar cum se cade? 
- Se cade să nu cadă în dragoste. 
- Dacă nu se cade, ce rost mai are să fie necumsecade? 
- Aveţi sau n-aveţi? 
- Domnişoară, căutaţi la 7 străzi. Ş-acolo e nonstop. 
- Mulţumesc, săru mâna!

Aşadar, oricât aş fi de acord cu ideea: " Ia-ţi un mascul!" tot nu văd cale de izbândă. Ş-apoi, de ce-am avea nevoie de cineva, când nevoia noastră e legată de ceva? Sau poate mi se pare.

Undeva... un cineva, cu un ceva ... 
ca să-mi pot atinge fericirea. 

Nu există fericire. Există extaz, entuziasm, satisfacţie, împăcare, linişte... Şi cred că de linişte avem nevoie mai mult decât de ... masculi!? 

Şi nu mi-a ajuns zambila roz, mi-am mai luat una mov. Pentru că cea roz a murit între timp. Şi acum am grijă şi de un busuioc. Căci în felul acesta nu mai trebuie să astept până vine popa să sfinţească casa şi să-mi lase un firicel de busuioc să mi-l pun sub pernă ca să-mi visez alesul. De-acum încolo sunt vrăjitoarea propriilor vise.  

Eu am grijă de flori şi destinul de mine. Grija se naşte din nevoie de afecţiune.

 Nimic nu se naşte din nimic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu