Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 octombrie 2013

Ea cerută, eu pierdută!

Țârrr sună Amerimacka. Mă uit la telefon - Bozo. Ora 22:20 GMT+2. Răspund.
Banala întrebare: Ce faci?
Răspunsul meu: Daaa bine, p-aici.
Ș-apoi șoc: Ghici cine got engaged?
Eu: Habar n-am. Cine?
Bozo: Măierița!
Eu: CINEEEEEEEEEEEEEE?!?!?! Cum?!

Iar între timp primesc mesaj de peste ocean:  "Am primit inelul!"

Pe cuvânt de cercetaș că în viața mea n-am fost mai șocată ca acum. Păi tu Măieroaie dragă, tu chiar te-ai făcut mare? Chiar ești prima?! Chiar vrei să devii femeie responsabilă? Cuuum tu?! Tocmai tu?! Niciodată nu m-aș fi gândit că tu vei fi prima care va face pasul. Chiar e inel adevărat și nu-i din pufuleți?! Vorbești serios că te faci femeie cu acte în regulă, îți schimbi numele nemțesc într-altul american de baștină europeană? Tu chiar m-ai luat în serios când te întrebam săptămânal când te măriți?! 

Prietena mea se mărită, eu nici nu sunt încă în stare să dorm cu un mascul în pat timp de-o săptămână, nu știu să gândesc la persoana întâi plural, nu știu să fiu neegoistă. Iar ea... ea face pasul. Mă bucur din inima-mi înghețată pentru tine, pentru fericirea ta, pentru viitorul construit cu migală pe care o să-l ai, pentru toate momentele de plural, pentru faptul că ești o curajoasă, o luptătoare și-o hotărâtă gata să lupte cu orice îi stă în cale. Mă bucur că ești iubită, respectată și apreciată pentru cine ești și ce faci. Mă bucur că ești o norocoasă, mă bucur că ești o matură, dar mă întristează că te pierd. O să fii o tanti?! 

Te-ai fi gândit tu acum 5 ani că o să fii o mare mai devreme decât preconizasem? Te-ai fi gândit tu acum 10 ani când mă urmăreai pe dig c-o să ajungi la 23 de ani să te logodești? Te-ai fi gândit acum 13 ani când ai căzut în fund de râs că la 23 de ani o să-ți găsești prințul care să te ceară? Te-ai fi gândit acum 15 ani la ora de gimnastică de la tanti Luci c-o să dai de un mascul care să te iubească într-atât încât să miște munții pentru tine? Ei bine, mie nici astăzi nu-mi vine să cred. 

Să fii fericită, iubită și respectată! Știi unde mă găsești și mai presus de toate știi cine te felicită prima din inimă. :D 
Cu o lacrimă (sau mai multe) de drag pentru tine, de părere de rău că nu mai ești o fetiță, te îmbrățișez și te prietenesc până ne-om face oale și ulcele.

A ta, 
o prietenă emoționată. 

Semnat Pru (cu tot neamul ei din ea și cu toate derivatele)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu