Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 decembrie 2012

Mascaradă de ziua ta

Primul gând la 22 ani: vreau să fiu bolnavă, să zac și să citesc.
Al doilea gând: vreau să înceteze toată lumea să mă întrebe ce-i cu mine.
Al treilea: vreau o moarte subită.

Alte dorințe? E o vârstă atât de macabră, încât nu-mi vine nici măcar să fac un smiley face sec :). Numerele pare sunt odioase. Vârstele pare sunt demoralizatoare. Oamenii care se dau interesați o dată pe an de soarta ta sunt dezgustători. Toată mascarada asta jucată cu precizia unui ceas elvețian mă face să cred că totul e un bal mascat cu protagoniști ce poartă măști defecte. Oamenii-s defecți, joacă greșit, trăiesc stricat și nu mor subit. Oamenii sunt defapt șoareci. Oameni sunteți prea puțini. Curios cum v-ați prins în propria capcană, voi, șoareci iscoditori ce sunteți. Sunt frustrată? Da. Pentru că dau prea mult, primesc nimic. Totul e falsitate. Toți suntem confecționați. 

Știi ce faci când e ziua ta? Te dai fericit. Te dai, nu ești. Ca mai apoi să te dai cu capul de pereți. Vorba Alicei: "Ah...iar am rămas singură". Nu vorbesc de-o prezență fizică. Totul e spiritual. Totul e acoperit, totul e sub control, totul pare a fi gol. Eu nu simt gol. Eu simt, trăiesc și mă doare disprețul. Știți de ce? Pentru că am așteptări. Pentru că sunt deschisă, pentru că pretind a fi fericită, pentru că joc un rol important. Recompensa? Nimeni nu face nimic când e nevoie. De exemplu, mă lupt să aflu cum trebuie să fac un raport pentru o oarecare materie. Îmi zice cineva ceva? Firește. Toți au variante diferite, toți spun: "Găsești tu acolo. Intră pe site și scrii ce scrie." Scriu ce scrie, ai?  Păi atunci să scrieți și voi ce se scrie pe la cursuri că n-am de gând să-mi donez notițele mele. Uuu.. Rux e naughty. 

Ceva pozitiv, totuși: după două săptămâni am primit cărțile mult așteptate, dar pare-se că acum n-am timp să citesc. La naiba cu toate pseudo responsabilitățile, cu spiritu Crăciunului și fericirea jalnică a celor săraci spiritual. 

Simt un șoc electric de karma negativă și gust de vomă.

3 comentarii:

  1. Parcă îmi văd gândurile scrise aici.Fiecare postare a ta e un deliciu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere