Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 decembrie 2012

De la un trecut pătat către riduri premature

Prematur, dar da, sunt gata de o supradoza. Firește, vin sărbătorile - pe mine nu mă privește, căci eu am stare de învățat. Acum, nu mai târziu - când chiar va fi nevoie. Ați observat că mai mereu folosesc cuvântul nevoie? 

N-am avut o săptămână fericită. Dar nici nefericită. A fost una încărcată, sătulă, liniștită, obosită, bolnavă. Am vrut să mă îmbolnăvesc, am rezolvat. Totul cu un sigur preț: să citesc. Și-a mers o zi, două, după care am văzut prea mulți bătrâni și copii bolnavi de-a binelea și-am hotărât să redevin o oamă sănătoasă - în primul rând la cap. Țelul meu în viață nu există. Există doar nevoia aprinsă ca atunci când voi deveni bătrâna să fiu potentă și lucidă, să fiu vioaie și să miros bine. Da. Cred că cea din urmă e cea mai importantă. Am să evit naftalina, am să evit invazia de gunoaie, am să evit să-mi iau pisici drept animale de companie și am să evit să am crescătorie de șobolani în beci. Am să evit să uit și să-mi pun memento, să mă uit urât la oamenii care nu mă lasă să stau pe scaun în autobus, să mă îmbulzesc după chestii gratis și să stau la cozi la pupat moaște și icoane. Am să evit să zic: "Ce s-au schimbat copiii din ziua de azi. Nu mai au respect pentru cei bătrâni". Povești. Dacă vrei respect, poartă-te ca atare, nu fi agasant, nu fi agresiv, nu fugi după autobus ca mai apoi să te dai osteoporozic și așa mai departe. Și toate astea numai pentru că m-am simțit agasată de o tonă de bătrâni lipsiți de bun simț. Că altfel zău că nu m-aș fi legat de bietele viețuitoare care-și duc veacu destul de greu. 

Surprinzător sau nu, toată lumea suferă de câte ceva: de nebunie, de inimă, de corason, de singurătate, de oboseală, de lipsă de afecțiune și atenție, de spiritul Crăciunului, de miopie, lovituri și scaune la cap. Eu sunt hiperactivă între patru pereți. Am revenit acasă, mi-am împodobit bradul - mai mult dând indicații decât chiar punând umărul la treabă, m-am refugiat în cușca mea din antichitate și m-am îngropat în cărți și proiecte. Am început pe puțin 5 cărți pe care le-am abandonat după primele 5 pagini - nu pentru că ar fi proaste, ci pentru că n-am răbdare și mi-ar plăcea să le citesc cap-coadă în jumătate de oră. 

Am trecut de pseudo sfârșitul lumii, nu am murit, nu m-am făcut mai deșteaptă, poate doar mai înțeleaptă. Nu am fost la party cu ocazia asta care nu-i ocazie, nu știu unde am fost și ce-am făcut. Tot ce știu e că trăiesc și am să trăiesc mult și bine pentru că trebuie să ajung o bătrână pe cinste, trebuie să am riduri și trebuie să-mi doresc să fiu ascultată. Trebuie să vreau să retrăiesc prin alții, să alerg cu gândul prin tinerețea mea zbuciumată, să le povestesc tuturor despre trecutul meu pătat și trebuie să mă apuce nostalgiile și pe mine într-o oarecare zi. Trebuie să pot spune: Pe vremea mea... și Când eram eu tânără... 

Trebuie să fiu un Ketut. 

Un comentariu:

  1. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere