Totalul afișărilor de pagină

vineri, 12 octombrie 2012

Despre că fac ce-mi place și despre că-i de bine

"E un lucru trist să uiți un prieten. Nu toată lumea a avut un prieten." (Micul prinț)

Mă destrăbălez. Intelectual, firește. Cu mâna stângă pe artera dreaptă (sau invers) pot spune cât se poate de onest (sună mai bine cinstit, nu?) că-mi petrec una dintre cele mai intense, active, incitante, obositoare și pasionale luni din viața mea ruxistă de literistă. N-am crezut niciodată c-am atât de multe resurse, că pot face atâtea deodată, că mă pot divide la infinit, că sunt încrezătoare, că vreau și-mi și reușește. Nu mă vedeam atât de dornică, de organizată, de activă fizic, motivată, concentrată. Mă laud? Firește. V-am spus destul cât sunt de superficială. Sunt optimistă. Excesiv aș zice. E de rău? Nu mai contează. 

Sunt într-o relație. Cu oboseala. Avem cea mai intensă relație din ultimul deceniu. Mă răsfață seară de seară, mă seceră și-mi alină somnul. E ca și cum ai dormi pe-un braț pufos și moale sau fibrat și musculos (după caz), încolăcit în jurul gâtului ca un boa constrictor. Bine, pe mine nu mă încălzește metafora asta a brațelor masculine făcute, d-asta și prefer să nu mă arunc în teoria brațelor, a spațiului în timpul somnului și-a nevoii de libertate. Până la urmă ce e atât de rău în a te iubi mai mult decât o poate face-un mascul care te uită îndată ce și-a găsit o Barbie nouă?!

Mi-e musai să mărturisesc că-s fascinată de ce studiez. Și-mi plac și colegii. Toți. Ș-ăia de la master, ș-ăia de la Studii Europene. Dragi mi-s mie minorii că le funcționează bine mintea. Și mă și impresionează cât de istorizați și economizați sunt. Și eu mă uit ca la un Picasso când ei se dau în bărci cu termeni economici, cu tratate complicate și ani care mie nu-mi spun nimic, în afară de niște numere goale de sens. 

Mai am și o extra relație. Știți doar că sunt pe principiul: Dublu sau nimic. Da, am o relație cu menta. Vine la pachet și-mi suplimentează nevoile. Doar am voie la nevoie. Menta e ca și un amant. Evident, n-aș vrea să uit și de posibilul viitor înlocuitor al mentei care e piperul. Prea complicat? Deloc. Mă pricep la jonglat cu condimentele. Și mă pricep și la negociat. Asta deși n-am reușit să-mi vând motorul unei companii ce n-avea nevoie de mine. Dar dacă nu m-a vrut universul, m-am reprofilat. 

M-am fainificat. În sensul că fac numai chestii faine. M-am utilizat. Și anume sunt utila, nu și uzată. 

"...dacă mă îmblânzești viața mea va fi însorită." (Micul prinț) 

4 comentarii:

  1. baiatu' din trecut14 octombrie 2012 la 00:55

    şi acum, "anonim" şi fără somn, intrăm in Ruxandria. Tărâm cu drapel boem, da' parcă nu cu aceeaşi realitate. Ghici ciupercă cine-s.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere