Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 31 octombrie 2012

A part time lover

Îmi place filmul în care joc. Asta pentru că joc Rolul Soarelui - am rolul principal. Și protagonista interacționează cu zeci de oameni zilnic. Scopul: să-și găsească a part time lover. 

Cam stângaci spusă nevoia, dar m-ați înțeles. Ăsta nu-i nici pe departe un anunț matrimonial sau un anunț pentru un casting. E un ruxism. Filmul se anunță a fi dublu intens, dublu trăit, în fond va fi un dublu sau un nimic. Vom vedea. 

Calitățile pionului: un Nebun de alb. Nu supus Reginei, ci opus ei. 

Și de ce zic part time și nu cu normă întreagă? Pentru că doar atât pot oferi. Nu strâmbați din nas. E o ofertă tentantă. E mai bine cu jumătățile, cel puțin ai posibilitatea să te echilibrezi în alte părți dacă nu ți-e pe plac jumătatea. Și dacă stăm bine să ne gândim, oamenii-și caută jumătatea, nu întregul. 

Ce-i drept, nu m-aș chiar considera om. D-asta nici nu-i tare bine de luat în considerare ideea asta - nu e ușor digerabilă. 

Mi-e frică să sufăr din pricina oamenilor... 
Mi-e frică să sufăr...
Mi-e frică să...
Mi-e frică...
Mi-e...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu