Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 iunie 2012

O festivitate cu multe "greşeli de ortografie"

Am absorbit. Festivitatea a fost un fiasco. Ne-am cam făcut de ruşine cu inteligența noastră de literişti. Sau mă rog. Eu mai puţin că nu mi-am căscat gura să aberez. Ruşine mi-a fost faţă de profesori şi faţă de familia mea. Şi mi-a fost ruşine şi de mine că mă aflam acolo atât de neputincioasă. Dar pentru că n-am mişcat niciun deget cu "organizarea" nu-i tare bine să mă bag în dedesubturi. 

De-a lungul vieţii mele am învăţat că dacă nu mă simt în stare să fac ceva, nu fac. Dacă nu ştiu să spun ceva, tac. Dacă n-am idei, tac şi atunci. Iar dacă e de ieşit în faţă nu ies decât dacă mă simt capabilă şi ştiu să mă fac apreciată şi înţeleasă. Şi parcă o dată cu festivitatea asta a mea mi s-a întipărit şi mai bine în minte această constatare demult constatată. 

Aşa că... degeaba mă faceţi voi pe mine frustrată, dar cel puţin nu m-am făcut de ruşine şi n-am enervat o sală întreagă cu discursul meu. Că pe blog, dacă nu vă place ce scriu, fie nu citiţi, fie nu mai intraţi niciodată, fie închideţi şi vă mutaţi lectura în alt loc. 

Şi după această manifestare am tras eu nişte concluzii despre cum ... 

Despre cum poţi să-ţi pierzi aşa zişii prieteni făcânt un gest drăguţ. 
Despre cum poţi afla care-ţi sunt prieteni adevăraţi şi dau doi bani pe tine.  
Despre cât de prost crescuţi sunt oamenii.  
Despre cum nu ştiu oamenii răspundă la o invitaţie. 
Despre cum eşti privit dacă dai flori profesorilor şi le mulţumeşti. 
Despre cum dau numai de oameni parşivi şi ambiţioşi până peste măsură.
Despre cum frustrarea ne face să vrem să ieşim în faţă prezentându-ne gândurile fără a fi pregătiţi. 

Am să mă adresez acum prietenilor mei care, din motive de ei ştiute, n-au ajuns la festivitate. Întâi de toate mă gândesc dacă-mi mai sunt prieteni. În al doilea rând, eu când primesc o invitaţie fie o accept, fie o refuz. Ori dacă mi se întâmplă să accept şi să nu pot ajunge scriu un mesaj şi mă scuz. Aşa, de bună educaţie. O unică prietenă-mi zicea să sunt de modă veche. Nu sunt. Dar am pretenţia ca o dată ce-am spus ceva să mă ţin de cuvânt.
Aşadar, sper dragi prieteni, ca pe viitor să ştiţi că regulile de bun simţ se aplică şi cu mine deşi sunt permisivă şi deschisă. 

Şi-ar mai fi de adăugat. Multe. Dar nu vreau să ziceţi că sunt rea. Deşi sunt. 

"Festivitatea a fost drăguţă. De mult nu ne-am amuzat aşa de bine la o festivitate. Ce-i drept, la început a fost plictisitor şi prezentatoarele au făcut multe greşeli de ortografie." (Asta mi-au zis oamenii filmători de la festivitate). 

6 comentarii:

  1. Eh, nu e usor sa stai in fata unui public marisor si sa tii un discurs. Intrebarea mea ar fi: de ce nu ai preluat initiativa de a organiza festivitatea si de a tine discursul acela?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e uşor, mai ales când nu eşti deloc pregătit şi te bazezi pe inteligenţa-ţi retorică.

      Discursul n-a fost cazul să-l ţin. Dacă nu mă simt capabilă şi sigură de ceva nu mă bag ca musca-n lapte. Să organizez? Păi abia mă organizez pe mine, le mai organizez şi altora vieţile?

      Ștergere
    2. Eu zic totusi hai sa nu criticam saracii oameni care tremura de nervi de fata cu tot poporul in fata. E chiar nasol sa trebuiasca sa faci asta. True story

      Ștergere
  2. P.s. Prima data a fost cuvantul !Nimic nu e nou sub soare!

    P.s. Chestiunea cu prietenia este relativa,mai "super-relativa-absoluta" decat universul,Academia Romana ar trebui sa constate caducitatea acestui cuvant,eu i-as schimba natura,l-as boteza adverb de mod-CUM?,deci existenta acestui cuvant format din litere zadarnice nu are aplicabilitate in sec.XXI,Terra.
    ..dar exista diacritice,desi eu nu le-am pus din motive obiective :)

    Semnat,
    Parlamentul Iadului,Camera inferioara -1
    -3333, Cazanul III ,IAD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca nu exista prietenie prin cazanele voastre, dar printre ale noastre de-aici se mai gaseste, diferenta este doar ce anume intelegi prin cuvantul cutare. De asemenea, conteaza si peste ce oameni dai in viata si cum stii sa alegi cu cine stai de vorba. Cine nu e in stare sa parcurga pasul 2 din propozitia anterioara sa nu se mai planga pentru ca isi merita soarta.

      Ștergere
  3. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere