Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 iunie 2012

Harababură la Dumitreşti

Sunt cu un picior în licenţă, cu celălalt în demenţă. Sau ... sunt cu un picior în studenție, cu celălalt în "câmpul muncii" - în ticiuială (domniţă profesoară nu mă fac prea curând că numai cu licenţa risc să predau la Cutca - nu c-aş avea ceva cu cutcanii sau curcanii - dar "mai bine prefer" să mai şed pe băncile facultăţii - deşi iar mă văd o Alice: 
"But then, shall I never get any older than I am now? That'll be comfort, one way -- never to be an old woman -- but then -- always to have lessons to learn!"

Ş-apoi chiar aşa... să rămân Rucsică să învăţ toată viaţa?

Mi-am terminat licenţa. M-a terminat. (Dacă vreţi înlocuiţi terminat cu gătat că e mai gravă gătarea). Mi-a ieşit bine. Cel mai mult îmi place că mi-a plăcut ce-am făcut şi-am scris cu drag. Deşi... am muncit mult. Am comparat aurul norvegian cu cel românesc, Prâslea cu Askeladden, funcţii, figuri, abramburisme... şi m-am comparat şi pe mine cu Alice - că nu m-am răbdat. Şi-am motto pentru fiecare capitol câte un citat din Ţara Minunilor. Licenţă ruxistă. 

Sunt puţintel stresată (puteţi zice fricălită că-s aproape paranoic de stresată - sunt p-acolo prin prăpastia aia din care n-a ieşit mezinu numa' după ce şi-a tăiat o bucată din coapsă şi i-a dat-o balaurului... cine vrea să mă balaurească?) şi pare-se că şi oamenii din familia mea sunt. De pildă, îl rog pe tata să-mi legalizeze copia după certificatul de naştere. O legalizează, vine la Cluj special pentru asta, se întâlneşte cu mine şi pleacă. Şi UITĂ. Dar uit şi eu, nu-i problemă. Şi constatăm amândoi că drumul a fost făr' de foloase. Noroc cu vecinii. Săru' mâna nenea vecinu! 
Ba mai mult, o rog pe mama să-mi cumpere o PASTă de dinţi că n-am timp să umblu la cumpărături vreo câteva zile... şi ce-mi trimite ea??? PASTile de ţânţari. Las, mama lu' Alice, că bun e şi Raidu pentru dantură. 

Oare ... plăcerea de-a face ceva... merită efortul? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu