Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 ianuarie 2012

De 3 ani în flăcări de trandafiri


În 3 ani de zile a văzut femeia cu cap de trandafiri cât n-au văzut alţii într-un deceniu. Pe 6 ianuarie am împlinit 3 ani de creaţie, mai cu seamă 1 an şi jumătate de dedicare maximă şi punere pe tavă a stărilor. Blogul meu a devenit un jurnal public şi pe lângă faptul că m-a ajutat să mă descarc de stările negative (că vrând nevrând mai multe posturi eliberatoare am scris), mi-a şi permis să-mi etalez cu nonşalanţă succesele, amorurile, dezamăgirile şi propunerile încălcate.

Deoarece am fost extrem de ocupată să-mi impun să mă rup de-o afectare la afect, n-am apucat să mă serbez cum trebuie. Pentru că... deşi Femeia-i capricorn, eu tot săgetătoare nehotărâtă-s.

Şi pentru că mulţi nu ştiţi cum arată Femeia în realitatea lui Dali, iat-o:


În realitatea imaginată de D.H. (Lawrence?) arată aşa:



În schimb în realitate arăt(am) aşa: 





p.s. pentru varianta în flăcări aşteptaţi următoarea aniversare! 

2 comentarii:

  1. La mulți ani fericiți, întrandafirați, înflăcărați, nebuni, nerănitori, ispitianți, cubiști, maimultcaaustini, absolutiști și superlativizați!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere