Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 februarie 2011

Tu, iubitule!

Unic - unică - unicitate - universal - ireal! Sunt unică pentru tine, dar tu nu ești unicul. Crezi și speri, dar nu cutezi. Mă determini să scot la suprafață tot ce-am mai rău din mine. Sunt convinsă că nu vrei să mă uiți, dar ți-aș sugera o altă abordare. Noi, femeile, și în special cele cu cap de trandafiri, suntem sătule de blegi anoști care nu cutează să pătrundă în viețile noastre.. Nu ne dorim brutalități, ne dorim doar siguranță și pasiune.

Încerc să-mi răspund la o întrebare: "Ce-și doresc femeile mai mult decât un soț iubitor și un amant pasional?" Un soț pasional. Să nu mergem totuși atât de departe. Iubitul derivă din iubire, asta înseamnă că rolul lui e să iubească și să fie plictisitor. Nu? Mă înșel? Iubitule, fii amant!

Nu ai curajul să mă convingi să spun din Nu un Da. Nu ai puterea asta, dar cu toate astea ai vrea să mă schimb. Fă-o! Convinge-mă! Determină-mă să nu zic nu! Fă-mă să-mi pierd mințile, să reacționez instinctual, să mă joc periculos, să te las să câștigi, să domini, să înfrângi, să câștigi trofeul. Dă bine la CV!

Renunți prea ușor, te dai bătut, te înfrâng. Țintesc sus, tu nu ești balansat, te ascunzi cu capul în nisip ca struțul. Ai 4 picioare, dar cu toate astea nu le folosești. Ești un animal de rasă, un semn puternic și te dai atât de ușor bătut. Unde ți-e Balanța, Leule? Unde-ți sunt coarnele, Berbecule? Taurule, te-ai dai pe brazdă? Să nu-mi spui că deja te-ai Vărsat, Fecioaro! Iar tu... Scorpionule... de ce nu mai înțepi? Geamănule, înțeleg că ai două fețe, dar tu... Racule, iar mergi cu spatele? S-au înecat Peștii în propria apă. Cupidon, unde-ți sunt săgețile?

Trăiesc ca într-un fel de glob de cristal, sunt înconjurată de iubire, pasiune, creație, dorință, ispită, aventură și cultură. Nu-mi pot descrie viața în fapte pentru că "extazul nu rezidă în fapte, în ce se întâmplă sau în ce fac, ci în ce se stârneşte în mine şi ce se naşte din toate astea." (A.N.)

Mă răcești, mă faci să mă simt răcită. Asta nu mă determină să nu am sentimente. Căci dacă n-aș avea sentimente aș putea deveni cea mai inteligentă femeie de pe pământ (în concepția lui Anais Nin).

Lumea mea se conduce doar de cei puternici!

6 comentarii:

  1. Pentru încePUt LAsă-mă să îți admir duritatea expresiilor și a paragrafelor. Sunt dure. Dacă aș fi la un concurs de dat nume la paragrafe și expresii și mi-ar apărea paragrafele și expresiile tale, le-aș denumi „granit”. Le-aș numi și diamant, dar the chicks care au să citească porcăria ce scriu au să se gândească la bijuterie și au să treacă peste ce vreau eu să spun. Ceea ce nu e bine nici măcar pentru the chicks. Dar, ca să nu fie problemă, o să zic că e granit transparent.
    Sună ampuța expresia, dar ce să facem. o lăsăm așa. Știu că tu ești eufemistică și folosești vorbe frumoase și tot tacâmul. dar cred că ce voiai să spui cu articolul de mai sus e că ți se apleacă de atâția tipi fără coaie. Dar tip cu coaie nu găsești decât foarte greu. Personal, nu am întâlnit decât vreo 5 tipi cu coaie. Nici eu nu am coaie încă. Dar cred că coaiele se pot induce. Așa că dacă te saturi de căutat tip cu coaie și nu mai ai răbdare, iei unul de pe stradă și îi creezi impresia că are coaie. Și ai să vezi că face coaie mai mari decât i-ai indus tu. Fiindcă tipii sunt în general blegi și au puța mică și se intimidează una două. Și devin frustrați și le cresc coaie de frustrare în cap. Și după ce că nu au coaie afară, mai fac și coaie mari că vezi doamne ce coaie au ei. dar e doar în mintea lor. there is no coaie. Coaiele sunt o stare. Starea aia se naște în om. Trebuie doar să o gâdili să iasă.
    de acolo și expresia: ce faci, coaie? doar tipii o folosesc și o fc ca să se încurajeze și să își spună: hai bă, că o să crească ele. Dar nu merge cu autosugestia.
    Poți să îi supui la tot felul de situații periculoase, și să îi triezi după cum se comportă în ele.
    În rest, numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai realizat o "coaieografie"! Frumos! As putea deduce ca ce-am scris eu se reduce doar la organe geni(t)ale!

    Mai, nu mi se apleaca de niciun tip, dar paragrafele ar putea fi de granit.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=aLUSXoBa-g0

    RăspundețiȘtergere