Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 ianuarie 2013

Inele? Lichele.

Nu-mi plac femeile cu inele de aur.
Nu-mi plac oamenii ce-s în zodia taur.
Nu-mi place ca femeia să se sfiască
Despre intimitate să vorbească.
Nu-mi plac femeile care evită
Să facă parte din elită.
Nu-mi plac femeile mici și uscate
Nici cele mari că-s lăbărțate.

Nu merg la Blaga pentru că tantile nu se știu purta. Merg la Goga să fiu luată peste picior de tipe gravide și în toane, de blonde prețioase cu 3 inele pe mână, inele de aur, inel pe arătătător. Regret - e dizgrațios. Inelele de aur sunt otravă curată - demodate, condimentate, dizgrațioase, primejdioase, sărăcăcioase. Lipsite de gust. N-aș purta. Nici logodită să fiu. Nu mă leg de-un inel. Nici de oamenii care cred în inele, în zale, zăbrele, cătușe și lanțuri. Nu-s făcută să fiu captivă - nici într-un clopot de sticlă, nici în cătușele iubirii.

Mă captivează iluziile, visele, suspinele, nu realitatea, logica, deznădejdea. Să lupt pentru ce vreau? Din fotoliul meu pot controla lumea. Cu tableta mintii pun la cale planuri de cucerire. Vorbesc mult, realizez destul de puțin. Neînsemnat. Să ne tot plângem? Să ne tot dorim? Degeaba. Învață să-ți asumi decizia, să nu te mai întorci la ce-ai făcut. Pupi unde-ai scuipat? Ești slab.

Îmi pun întrebări din ce în ce mai des. Asta înseamnă că m-am maturizat? Înseamnă că mă fac mare? Nu prea sunt sigură că vreau asta. Dar nu pot să nu mă întreb: de ce sunt americanii atât de stupizi? De-o vreme mă simt invadată de pseudo cultura asta a lor, de falsa ne-superficialitate, de perfecțiunea și complexitatea mecdonăldsjilor. Dacă să suport americanii mă face un bun cetățean, atunci...

Ce poate să fie mai rău decât o femeie cu nevoi? O femeie cu nevoi americane. Afecțiunea burgărilor. 

Un comentariu:

  1. „Ce poate să fie mai rău decât o femeie cu nevoi? O femeie cu nevoi americane.” :)) Ce mi te-ai borbelizat!

    RăspundețiȘtergere