Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 octombrie 2011

Fiinţă Infernală

Mi se întâmplă să mă întreb cine sunt eu. Mi se întâmplă să mă întreb cine îmi citeşte blogul. Mă mai frământă ideea cunoaşterii de mine şi a cunoaşterii de voi. Cine sunt eu, noi, voi?

Deşi ne cunoaştem, poate voi nu ştiţi unele chestioare despre mine. Şi anume, că sunt obsedată de mâinile curate, de balsamul de rufe sau de cremele de corp. Nu citesc cărţi de la bibliotecă şi am peste 10 ceaiuri pe care le schimb în funcţie de stare. Colecţionez semne de carte şi căni de aproape peste tot de pe unde călătoresc, iar un suvenir perfect e un semn de carte şi câştigă detaşat în faţa altor obiecte. Îmi place să citesc, dar nu termin niciodată cărţile pentru că nu-mi plac sfârşiturile. Nu îmi place să-mi pierd prietenii, iar pentru mine loialitatea joacă un rol extrem de important. Nu mă ţin de promisiuni. Fiţi atenţi când vă spun că vă sun eu, pentru că nu am s-o fac. Mă interesează timpul; deşi am un calendar cu măşti de la Veneţia din 2010. Jocul meu preferat e Sus-Jos. Sunt extrem de agilă în a mă juca de-a şoarecele şi pisica şi nu mă las prinsă aproape niciodată. Mă îndrăgostesc mereu de cine nu trebuie şi de cine nu-mi dă atenţie. Sunt superficială şi neastâmpărată. De aici rezultă că sunt o super împărată. Sunt extrem de cerebrală - când nu trebuie. Mă autoeduc să devin o cereală. Dau sfaturi tuturor, deşi n-am nicio diplomă.. dar mă pricep. Filosofez despre orice, iar una dintre acţiunile mele preferate e să determin lumea să comunice şi să mi se deschidă. Încurajez dezbaterile pe diferite teme şi dau elan interlocutorului. Sunt diplomată şi calmă. Ascult jazz înainte de culcare; asta dacă nu mă uit la vreun documentar pe ceva canal adormicios. Găsesc Zara ca fiind degeaba pe lume, din moment ce există numai cârpe. Am cel puţin 3 cutii de batiste de hârtie în casă, iar în fiecare buzunar există un pachet de batistuţe. La examene, primesc întotdeauna ce nu am învăţat. 

Nu ştiu să fac cadouri şi nu mă bucur niciodată îndeajuns de ce primesc. Ador să mănânc şi mă răsfăţ după fiecare masă cu o dulciură - de preferat prăjitură sau ciocolată. Sunt fan nr.1 ciocolată, deşi sunt alergică. Nu am mai mult de 18 grade în casă şi toată lumea care vine la mine se plânge că e frig. Mie mi-e deajuns. 

Mi se spune: Rux, Ruxi, Ruxendri, Ruxika, Ruxicuţa, Iuka, Anemona, Fiinţă infernală, Fiinţă, Oamă, Mona, Monă, Monikua, Monissima, Mămăruţă, Mamasita, Rudolph, Rudolphelia şi lista poate continua cu alinturi comune gen: Prinţesă, Dragă, Iubi, Pisi etc. 

Pierd timpul mai mult decât oricine, nu-mi încep ziua fără să citesc ştirile şi am prostul obicei de a judeca oamenii după zodie. În rest.. numai de bine!

4 comentarii:

  1. Interesant. Nu cred ca aș putea vreodată să las o carte neterminată, iar dorința de a afla finalul crește de fiecare dată când mă apropii de sfârșitul cărții.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine stabileşte sfârşitul cărţii? O carte nu se termină niciodată...citită fiind, ea lasă o urmă...şi urma...scriitura şi diferenţa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Citind,ma asteptam din clipa in clipa sa vad ca ai scris ceva si despre dans...Imi pare bine sa te re-cunosc, Ruxi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu propun sa citesti de acuma finalurile cartilor ca fiind inceputul si poate asa o sa citesti toata cartea ..:)

    RăspundețiȘtergere